Jet Time på SK1455

arnstein

ScanFlyer Blue
Jet Time på SK1455

Boarder SK1455 nå. Den opereres av JT. Noen som vet noe om dette?
5y3yje4y.jpg

Re: Jettime på SK1455

JetTime har vel hatt mer eller mindre en maskin i fast trafikk for SAS i det siste

Hehe, ombord på samme flight. Med MD-80 videre til Amsterdam og MD-11 til Montreal bør dette bli en fin flydag.

SAS og Jettime har da i flere år samarbeidet om back-up maskin for SAS, samt at de nå flyver fast for SAS med en B733...

Jettime på SK1455

Ikke verst å male på noe langs siden som aller mest minner om en diger flenge i skroget...

Jet time skal fly en del flighter for SAS i helgen. Ellers er de ute for sesongen etter at de fløy mye i sommer. Nå blir det litt ad-hoc for Jet Time på SAS ruter

Jettime flyr tilnærmet fast på SK4427 TOS-OSL på hverdagene med LN-BRI... Hyggelige folk!

Hehe, ombord på samme flight. Med MD-80 videre til Amsterdam og MD-11 til Montreal bør dette bli en fin flydag.

Skal du videre til AMS nå 12:10 med SK547? I så fall er vi på samme flight der også :-)

(Jeg skal sitte på 9C, si gjerne hei).

Ser at de er satt opp på en flight jeg har fra København på søndag. Blir moro å prøve dem!

Jettime på SK1455

Ser at de er satt opp på en flight jeg har fra København på søndag. Blir moro å prøve dem!

Ikke forvent for mye. Var ikke akkurat en splitter ny luksuskjerre de presenterte idag :-)

Men helt greit, ikke noe konkret å klage på, vare godt brukt...

Skal du videre til AMS nå 12:10 med SK547? I så fall er vi på samme flight der også :-)

(Jeg skal sitte på 9C, si gjerne hei).

Så denne først nå, satt på 6A :-)

Blomstrer med et glass champis på 1A i KLM MD-11 nå, egentlig mer enn avgangstid, men de så (heldigvis) at en luke var åpen på oversiden av motor #2, så da får vi vente til de har fått sjekket det ...

Kjerra holder seg godt til å være nesten 27 år gammel, nesten tre år eldre enn DYs eldste.

Som enkelte av oss vel har gjentatt til det kjedsommelige - det er ingenting i veien med eldre fly så lenge de tas godt vare på .. ;)

De er dyrere i direkte operasjon men rimeligere i kapitalkostnader og kan gi økonomisk gevinst med fleksibilitet i flyflåten at det ikke koster noe å ha dem parkert når trafikken er lavere.

Back