JeppView

73H

NorFlyer Front Row
Noen som opplever problemer med at utskrifter fra JeppView ofte blir skrevet ut med bare den bakerste layer'n? Dvs. f.eks. bare terrenginformasjonen og ikke noe annet? Det skjer fra tid til annen hos meg, og minner meg mest om buffer problemet veeeeldig gamle skrivere kan slite med... Den aktuelle skriveren er imidlertid veeeeldig godt utstyrt med minne og intern skriverkø, så jeg tror egentlig ikke at det er problemet. Det samme problemet oppstår både ved overføring til skriveren i 9600 raw fra datamaskinens utskriftskø og med overføring direkte til skriverens egne interne utskriftskø..

hilfe!

Jeg har akkurat skaffet meg "JeppView" elektronisk utgave! Har du gode erfaringer, bruker du programmet fullt ut ?

Siden det er opprettet en tråd for JeppView fortsetter jeg her! Vedrørende værinformasjon i JeppView sin FliteDeck.

JeppView sin FliteDeck kan brukes på bærbar pc med værinformasjon under flyging!

Jeg har lest mye på nettet om dette men kan ikke finne svaret jeg ser etter, det ser ut til at vær tjenesten bare tilbys for FliteDeck i USA? Kan det være riktig da?

Hva slags vær service / info kan brukes på FliteDeck for Europa og Scandinavia ?

Back