JAL på Flesland 20 Juli 2009

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
JAL på Flesland 20 Juli 2009

Da var året 2009 og Japan Airlines i Bergen igjen.. :)
Var hyggelig å se hvalen fra Japan returnere i år

Her er JA8086 fra JAL pluss noen til i dag

200701.jpg

200702.jpg

Her var det en kar som ikke var like interessert i hva som foregikk i bakgrunn :D
200703.jpg

200704.jpg

200705.jpg

200706.jpg

200707.jpg

200708.jpg

LN-WDE
200709.jpg

PH-BXI
200710.jpg

LN-RMM
200711.jpg

Saab fra Bridges - S5-BAO
200712.jpg

Twins LN-RNF & LN-RND
200713.jpg

Rudolf var ekstra rød på nesen i dag LN-KKQ
200714.jpg

Re: JAL på Flesland 20 Juli 2009

Hvorfor kan ikke den flotte Dama fra JAL komme en tur til OSl og da :D ! Vet hvem som hadde prioritert et oppmøte på flyplassen midt på dagen fremfor arbeidsplassen :) . Utrolig fine bilder. Dere har jo ganske mye spenne å knipse på vestlandet !

Veldig flotte bilder dette her, nydelig.

Hvor er forresten det første bilde av JAL og det KLM tatt? Er det der du svinger at veien til høyre og kommer inn ca, på midten av rullebanen?

Mvh Aleksander

Hvorfor kan ikke den flotte Dama fra JAL komme en tur til OSl og da :D ! Vet hvem som hadde prioritert et oppmøte på flyplassen midt på dagen fremfor arbeidsplassen :) . Utrolig fine bilder. Dere har jo ganske mye spenne å knipse på vestlandet !

Nei, har ikke dere på Østlandet mer enn nok utvalg? :rolleyes: Tenker helst på OSL. B747, A330, diverse "ydenlanske" selskaper som vi har.....

Er ikke glad i Bergensere, men jeg unner faktisk de JAL ;)

Veldig flotte bilder dette her, nydelig.

Hvor er forresten det første bilde av JAL og det KLM tatt? Er det der du svinger at veien til høyre og kommer inn ca, på midten av rullebanen?

Mvh Aleksander

Heisann og takker så meget du :)

Jo da, du svinger til høyre i det krysset ved Snøggbåtavkjørselen..
Er et pat brukbare vinkler inntil gjerdet der
Har vært på utkikk etter nye plasser i det siste, så er alltid åpne til å utforske vidre og ;)

Nei, har ikke dere på Østlandet mer enn nok utvalg? :rolleyes: Tenker helst på OSL. B747, A330, diverse "ydenlanske" selskaper som vi har.....

Er ikke glad i Bergensere, men jeg unner faktisk de JAL ;)

Nei, takk i likeså. Jeg liker nå ikke østlendinger heller, så det er jo flott at det kommer noe hit som ikke dere har.

Gikk denne tom tilbake til Japan, eller hva?

BF:cool2

Nei, takk i likeså. Jeg liker nå ikke østlendinger heller, så det er jo flott at det kommer noe hit som ikke dere har.

Det er jo en grunn til at dette flyet kommer til Bergen og ikke til Oslo.

Det eneste de har å by på er narkomane, tiggere og galne utlendiger:p Regner ikke med det er dette til turister vil ha rundt seg i ferien

Stilige bilder! :)
Kult det bildet av den sauen som sto ved flyplassen, blir sheepstrike i stedet for birdstrike om de nærmer seg der... :colgate:

Er nok av storfly her i Oslo, vi skal ikke klage folkens, vi har Thai, vi har Korean Air, vi har TuiFly Nordic med B763 til tider, vi har Airbus A330-300, vi har så mye snacks her som bare vestlandet kan drømme om, så IKKE klag folkens, vær glad at vi har de flyene vi har her på østlandet, ikke klag! :)

Hva slags selskap som var innom OSL med B744 her om dagen? Jo det var Thai...hva slags flyselskap var innom med en A340-600 her om dagen jo det var også Thai, så ikke klag! :)

Flotte bilder, det blir mye 747 for tida.
Den hårete kollegaen har jeg sett flere ganger her nede også, må være ivrig...

Heisann.

747-en fra JAL hadde 350 pax med seg til Bergen, og samme antall i retur tilbake til Japan. Stor flott stilig dame, har den på brikken jeg også, men mange andre har dokumentert hennes tur hit til Bergen.

Mvh Per Einar

Takker for kommentarer alle sammen :)

Her kommer en liten samling forumsmedlemmer (og gjerne noen andre) fra samme dag :D

Attachments

• Gjeng.jpg
    Gjeng.jpg
    195.6 KB · Views: 179

Veldig flotte bilder! Suverene av 747'en, men likte mini-saaben ogsaa :)

Back