Internett check-in på KLM

EK 007

ScanFlyer Silver
Internett check-in på KLM

Hei.

Jeg skal fly med KLM imorgen og prøver å sjekke inn på nettet. Det er 19 timer til avgang, så det skulle normalt sett være mulig å sjekke inn. Men det lar seg ikke gjøre.
Jeg vet at det ikke nødvendigvis trenger å bety noe alvorlig, som f.eks kansellering, men at det er noe så uskyldig som at flighten er stengt i systemet for seating.
Er det noen med innside info som kan berolige meg og si at KL1202 / 05jun12 ikke er kansellert?
Takktakk.

Re: Internett check-in på KLM

Har du sjekket ankomst og avgangsinformasjonen på schiphol.nl?

Ikke uvanlig at online innsjekk hos KLM harker litt av og til ihvertfall, får håpe det bare er en bug.

Jeg havde nøjagtig samme problem hver eneste gang jeg skal online checke-in til KLM/AFs ruter. Sidst i februar på AF til JFK, hvor jeg skulle flyve med en A380, så ville gerne sidde godt, da det var min første tur i en A380. Jeg ringede til både KLM og AF's callcentre, men de sagde at problemet ikke kunne løses her, men ved check in ved min afrejselufthavn.

Det prøvede jeg så i HAM, men fik beskeden om at få det gjort ved boarding i CDG, men de var både sure, og stresset. Jeg fik dog det sæde jeg gerne vil have, men stress var der på - og især når der står resterende 500 personer bag en i en kø, hvor man lige har løbet hele CDG rundt for at komme til sin gate. Værste lufthavn på denne jord. Hjemad gik det godt med check-ind, men der hed flyselskabet også Delta (trods de er i samme alliance).

Anyway, tilbage til dit spørgsmål. Jeg tror ikke der er andet end at ringe, og hvis du får samme spørgsmål så må du bare gøre ligesom mig ;). Hvilken rute er der forøvrigt du checker ind til? Jeg har tit besvær med langdistance-flyvningerne, mens short-haul går fint igennem.

- Og jeg kan så sige, at jeg også var bange for at vores fly var 'cancelled' både til DXB sidste år, og til JFK i år. Det var den dog ikke kan jeg berolige dig med, så det tror jeg skam heller ikke din flyvning er.

God tur :)

Last edited:

Takk for tips og råd.
Det viste seg at pga KLM har begynt å bruke Altea, så var det en del snag i systemet, og internettinnsjekk virket derfor til tider ikke helt som det skulle.

Back