Innsjekk SAS Charter

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Skal reise med SAS Charter tirsdag til TFS, er det mulig å sjekke inn 22 timer via nett før på en charter flight?

Men et bittelite triks. Hvis det er lett kaos rundt automatene gå rundt F/G øya og bruk automaten på SAS sitt service punkt. Dit tørr de færreste charter gjestene bevege seg :)

S

Du er nødt til å bruke automatene som er satt opp som "SAS Charter". Det er ikke "skranke"-innsjekk for charter. Jeg regner med du skal med 0700 avgangen, hvis du har muligheten så prøv å sjekk inn og lever bagasjen før 0500, siden de store køene og folkemengdene begynner da.

Du er nødt til å bruke automatene som er satt opp som "SAS Charter". Det er ikke "skranke"-innsjekk for charter. Jeg regner med du skal med 0700 avgangen, hvis du har muligheten så prøv å sjekk inn og lever bagasjen før 0500, siden de store køene og folkemengdene begynner da.

Takk for tips, da skal vi prøve å få vært der før kl 05 på SAS Charter automaten.

Er det 2 timers regelen som gjelder på denne?

Er det 2 timers regelen som gjelder på denne?

Innsjekk er åpent fram til vanlig SAS standard (45 min), men charter-flyene på morgenen som skal sjekkes inn på samme område går mellom 06:45 og 07:15, og når de aller fleste møter opp omtrent to timer før, så får du et enormt trykk fra ca. kl 5.

Back