L LN-FAB ScanFlyer Blue 13 Jun 2012 #3 Re: Innflyvning i rosaskjær For mye snø til å være her i Tromsø hehe.... Som putzmeister; LYR.
I inger ScanFlyer Gold 13 Jun 2012 #4 Re: Innflyvning i rosaskjær Uansett hvor, vakkert er det i alle fall Inger
Polaris Free Luigi 13 Jun 2012 #5 Re: Innflyvning i rosaskjær Takk, det er det jeg synes selv Det er nok på vei inn til Longyearbyen (LYR) (nærmere bestemt Van Mijenfjorden, hvor Svea ligger innerst) - tatt første kvelden med midnattsol i år. Derfor det er mye snø, tatt ca 10-15 April Altså er bildet tatt ca 00.00, derav de fine fargene!
Re: Innflyvning i rosaskjær Takk, det er det jeg synes selv Det er nok på vei inn til Longyearbyen (LYR) (nærmere bestemt Van Mijenfjorden, hvor Svea ligger innerst) - tatt første kvelden med midnattsol i år. Derfor det er mye snø, tatt ca 10-15 April Altså er bildet tatt ca 00.00, derav de fine fargene!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 13 Jun 2012 #6 Re: Innflyvning i rosaskjær En stor skygge pleier å bety at sola har gått ned? Midnattsol sier du?
Fredrik Propell ScanFlyer Silver 13 Jun 2012 #7 Re: Innflyvning i rosaskjær Fint bildet Polaris Irriterende at det var så mye skyer på min lille tur!
Re: Innflyvning i rosaskjær Fint bildet Polaris Irriterende at det var så mye skyer på min lille tur!
F flysas94 ScanFlyer Blue 14 Jun 2012 #8 Re: Innflyvning i rosaskjær Veldig fint bilde og fin innflyving