Innenlandstransfer ATL

K3nn7

ScanFlyer Blue
Har av perverse årsaker booket et par legs med DL som innebærer en tranfser domestic-domestic i Atlanta med 2t og 17min connection. Burde dette gå greit tidsmessig? Hadde også muligheten for en transfer som var nede på 59min, men siden jeg aldri har hatt noen lignende overgang i Atlanta før tok jeg ikke risken med den.

Atlanta er hurtig og enkelt å bytte fly på sett i forhold til hvor stor flyplassen er. 2:17 er overkill, og 1 time bør også gå fint.

En stund siden jeg har vært der, men regner ikke med det har forverret seg så mye. MOW har vel oppdatert førtehåndskjennskap til akkurat dette.

Innland-innland på en time er problemfritt. Det kan være litt avstander, men det er tog mellom condourse'ne. ATL er en fin transferflyplass, selv fra utlandet. Kan i perioder være litt kø i immigration, men kapasiteten er stor.

Dag: Å si at 2:17 er overkill på en flyplass er litt drøyt når man snakker om oss, jeg regner med at det finnes en bar i ATL også? ;)

Ah, betryggende å høre! Takk for hjelpen :) Det med matpause er ingen dum tanke, ettersom mellomlandinga treffer midt i smørøyet for lunsj.

Back