Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Til min store overraskelse ble jeg nektet å ha med en gjest inn i loungen i København i dag som EB gull fordi jeg reiste med Widerøe.

I følge dragen var det nye regler fra Widerøe som var årsaken.

Jeg synes det er dårlig gjort å innføre nye regler før det blir oppdatert i bonusfordelene. På SAS sine hjemmesider står det i skrivende stund:

SAS Lounges

Slapp av, jobb og nyt mat og drikke i SAS-loungene når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe.
Du kan ha med deg en venn eller opptil fire av dine nærmeste familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre og egne barn) inn i loungen når du reiser med SAS, Star Alliance eller Widerøe.

Altså ikke til å ta feil av. Og som vanlig blir vel ikke en slik "forbedring" informert høyt om heller men innført i det stille.....

Lumpent! Er det rart at jeg drikker.......:headbang

Re: Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Til min store overraskelse ble jeg nektet å ha med en gjest inn i loungen i København i dag som EB gull fordi jeg reiste med Widerøe.

I følge dragen var det nye regler fra Widerøe som var årsaken.

Merkelig. Også Widerøe skriver tilsvarende på sin nettside
https://www.wideroe.no/flyturen/fast-track

Her må dere ordne opp WF-boys!

Re: Ikke lenger lov å ha med gjest i loungen som EuroBonus Gull om du flyr Widerøe

Det blir ordnet opp umiddelbart. Ingenting er endret og våre prosedyrefolk tar opp dette med kontraktansvarlig hos SAS i morgen.

Beklager, Biz!

Det blir ordnet opp umiddelbart. Ingenting er endret og våre prosedyrefolk tar opp dette med kontraktansvarlig hos SAS i morgen.

Beklager, Biz!

Veldig godt å høre!
Har sendt mail til infosjefen deres med spørsmålet.
Men de var veldig bestemte i loungen på dette, og det lyste rødt når man prøvde å komme gjennom med gjest, så de har tydelig tilpasset systemene sine. Med andre ord var det ikke tilfeldig.

Back