"Ikke alle flyplasser har en like ideell beliggenhet i forhold til reisemålet"

Falcon

ÜberScanFlyer
"Ikke alle flyplasser har en like ideell beliggenhet i forhold til reisemålet"

Gammelt nytt om tilsnikelser i navning av flyplasser. Jeg forundres over at folk fremdeles tror at det er likegyldig hvem man flyr med, og uansett billettpris.

«Oslo»-flyplass på verstingliste

Ikke så nærme som turistene tror..."

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3518362.ece

"Palermo Trapani" mangler forresten på listen. Den turen er også på 110 km. (Aldri mer. :) )

Re: "Ikke alle flyplasser har en like ideell beliggenhet i forhold til reisemålet"

He-he, høres ut som Ryanair dette..;-)

T-H

Re: "Ikke alle flyplasser har en like ideell beliggenhet i forhold til reisemålet"

Stansted 40km, då ligger inte Arlanda eller Gardermoen mycket bättre till..

Stansted 40km, då ligger inte Arlanda eller Gardermoen mycket bättre till..

Men nå går det veldig fort til/fra sentrum både på Arlanda og Gardermoen da. Mellom Stansted og London tar det jo en "evighet":rolleyes:

Narita er nevnt på listen, det er jo det største tullet jeg har sett, de har jo Shinkansen to rulletrapper nedenfor ankomst-hallen.

-A

Narita er nevnt på listen, det er jo det største tullet jeg har sett, de har jo Shinkansen to rulletrapper nedenfor ankomst-hallen.

-A

Det somletoget fra NRT inn til Tokyo er ikke mye Shinkanse.

Ikke Shinkansen nei, men Narita express går rimelig fort og greit. Omtrent en time inn til Tokyo station.

Sikker på du ikke har rotet deg på lokal toget? :P

Ikke Shinkansen nei, men Narita express går rimelig fort og greit. Omtrent en time inn til Tokyo station.

Sikker på du ikke har rotet deg på lokal toget? :P

Neida, jeg tok Narita Express. Men å bruke 1 time på 60km er det NSB-takter over. Narita Express går ikke fort, og eneste grunnen til at det går "greit" er når man ser i forhold til de andre alternativene

N'EX: Narita-Tõkyõ 53 minutter eller mer
JR East Rapid Service: Narita-Tõkyõ 90 minutter
Keisei Electric Railway: Narita-Kensei Ueno ca. 60 minutter

Back