Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

LN-FHU

Superflyer
Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Hei alle :)
Som tittelen sier er dette bare begynnende tråd om å få til noe sånt for forumister i Trondheim og dertil nærliggende områder(alle er selvsagt velkomne) :D :D :D
God mat og drikke på en spiseplass, kanskje også med en liten gaveutveksling(noe flyrelatert).

I tillegg vil jeg også oppfordre ALLE forumister om å delta, her er ingen for små,store,unge eller gamle. Vi er en fast gjeng som har møttes med ujevne mellomrom, men denne gangen ønsker vi alle sammen å få med så mange som mulig.

Så - kom med forslag til plass,tid(desember-januar-februar) eller hvilket som helst forslag egentlig........myldre ivei :) :) :)

By popular demand har jeg satt opp mange alternativer. Utelukkende en dag er valgt, og jeg følger gjerne forslaget om Ai Suma.

Link her :
http://www.doodle.com/9r6tte5mybdcyu8f

Last edited by a moderator:
Re: Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Jeg er med så klart :)
Tro om det kanskje blir best å ta det i slutten av januar, kaaanskje starten på februar - kan vel kanskje være småvanskelig å få ok lokale før den tid?

Så kan man kanskje heller ta en førjulspils i desember?

njaaa..... eg stemmer for tidlig i Januar, men det er bare fordi eg skal flytte i slutten av Januar ;)

Er med på førjulspils i desember! :)

Jeg er med så lenge jeg har fri fra jobben...

Jeg er med - kanskje vi skulle treffes en fredag da?

Men er det noen som har forslag til sted ? Håpet er jo å få med flere, kanskje noen som kan sette opp en liste med alternativer ? Trenger også å vite litt om hva folk synes er et akseptabelt pristak pr person....? 100 kr...400 kr.... .600 kr....? :) :) :)

Om det er noen som har spørsmål til dette, så ta gjerne kontakt via PM :)

Pris: 400,- (kan gå høgare, men syns det er greit utg.pkt.)
Plass: Ai Suma?

Pris: 400,- (kan gå høgare, men syns det er greit utg.pkt.)
Plass: Ai Suma?

400 høres bra ut ja.
Graffi?

400,- kan være et greiit utgangspunkt - Ai Suma vil være mitt førstevalg, men jeg skal ikke sette meg på bakbeina om det skulle være større stemning for Graffi! :p

By popular demand :D :D :D har jeg satt opp mange alternativer. Utelukkende en dag er valgt, og jeg følger gjerne forslaget om Ai Suma.

Link her :
http://www.doodle.com/9r6tte5mybdcyu8f

Om noen er uenig så send meg en PM eller ikke......;) for meg er det gjerne all in på budsjett..... :drink

Jeg kan både 1900 og 1930 de dagene jeg krysset :P

Jeg kan både 1900 og 1930 de dagene jeg krysset :P

Sorry folks - satte opp 2 tidspunkt på dagene. Endret pollen nå, og det er kun et tidsalternativ. Dette for å unngå at det blir rotete...:D

Jeg har også stemt - ser ut som om de to første dagene utpeker seg så langt.
Kom igjen folkens, det er vel flere som vil være med :)

Da har også jeg stemt. :D:D:D

Back