E Eirik Livsnyter Medlem 19 Aug 2013 #2 Kasta et blikk inn i loungen i terminalen Sas flyr fra, så ikke særlig fett ut. Ikke adgang med Star Gold, Diners funker.
Kasta et blikk inn i loungen i terminalen Sas flyr fra, så ikke særlig fett ut. Ikke adgang med Star Gold, Diners funker.
M mcleif ScanFlyer Blue 19 Aug 2013 #3 Var det jeg kunne tenke meg. Skal uansett flyve charter, så eneste muligheten er priority pass, men gidder ikke betale visst det er dritt..
Var det jeg kunne tenke meg. Skal uansett flyve charter, så eneste muligheten er priority pass, men gidder ikke betale visst det er dritt..
3 3tflyer ScanFlyer Blue 19 Aug 2013 #4 Eirik said: Kasta et blikk inn i loungen i terminalen Sas flyr fra, så ikke særlig fett ut. Ikke adgang med Star Gold, Diners funker. Click to expand... Ikke rare greiene nei! Kaffe, smørbrød, mineralvann og nitrist å sitte der!
Eirik said: Kasta et blikk inn i loungen i terminalen Sas flyr fra, så ikke særlig fett ut. Ikke adgang med Star Gold, Diners funker. Click to expand... Ikke rare greiene nei! Kaffe, smørbrød, mineralvann og nitrist å sitte der!