• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FI Icelandairs flåte

Re: Icelandairs flåte

Håper fortsatt på en A321 eller 757 om en drøy måned…enn så lenge har vi 4 strekninger med Max8
 
Re: Icelandairs flåte

Med PSO-kontrakten på Reykjavík - Hornafjörður ut august 2028 med Q200, så spørs det om de kanskje beholder deres Q200 og venter med å legge ned ruten til Ísafjörður (?).

https://www.vegagerdin.is/en/about-us/operation/news/samid-vid-icelandair-um-flug-til-hornafjardar
Det varsles at Icelandair har vurdert å droppe utfasingen av Q200 og heller legge inn bud på ruten Reykjavik -Ísafjörður.
Så da spørs det om de beholder deres Q200 i årene fremover. Tipper på at de har sett potensialet og at det kanskje går bra med direkteruter til Grønnland med Q200/Q400.
 
Slutt for "Vatnajökull"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Today, Icelandair is retiring its iconic Boeing 757-200 in Vatnajökull glacier livery after a final flight from Manchester.
 
Trist ingen av dem ser ut til å bli værende som museumsgjenstand på Island. 757 har jo hatt en svært viktig rolle for islandsk infrastruktur i flere tiår, så en av de med spesielle farger burde blitt værende spør du meg.
 
Farvelflighten fo Hekla Aurora

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kommende TF-IAF ute i frisk luft, men mangler et par vesentlig elementer før den er klar for levering.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Back
Top