• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Icelandair med MOU på 13+12 Airbus A321XLR, samt leaser A321LR

Re: Icelandair med MOU på 13+12 Airbus A321XLR

Nå kan vel knapt JetBlue og Norse sammenlignes, bortsett fra de ikke er noen alliansemedlemmer. Slik som Icelandair.
JetBlue er jo i praksis et nettverksselskap med en ganske så skikkelig business class, mens Norse er punkt til punkt lavpris

Jetblue er ikke i allianse, men har mye code shares og avtaler. Og som du sier, Norse har ikke business klasse mens JB har for få seter bak til og konkurrere på lavpris. Og om atlanteren går skeis så overlever JB, mens Norse da har lite igjen.
 
Re: Icelandair med MOU på 13+12 Airbus A321XLR, samt leaser A321LR

Icelandair har valgt P&W som motorer på sine kommende Airbusser

https://newsroom.aviator.aero/icela...ower-up-to-35-airbus-a320neo-family-aircraft/

EAST HARTFORD, Conn., March 4, 2024 / Pratt & Whitney, an RTX (NYSE: RTX) business, today announced that Icelandair has selected GTF engines to power up to 35 new Airbus A320neo family aircraft, comprising a mix of leased and purchased A321XLR and A321LR aircraft
 
Re: Icelandair med MOU på 13+12 Airbus A321XLR, samt leaser A321LR

Første maskin (TF-IAA) ute av fødestuen

GV690U4XcAMQgSi



Kilde: Airways på Twitter
 
Back
Top