Iberia på OSL?

AN0510

ScanFlyer Blue
Iberia på OSL?

Hei, det har vært sagt her på forumet tidligere at OSL har vært i dialog med IB og at en rute til MAD kunne være på trappene.
I dag fikk jeg en mail fra BA Executive Club med tittelen "Introducing our partner. The new Iberia ".
I mailen er det vedlagt et rutekart som tar for seg IB sitt enorme rutenett til sør og mellom-Amerika. På rutekartet er det også plottet inn eurpeiske destinasjoner, og OSL er på dette kartet.
Så da lurer jeg rett og slett på om IB har begynt eller skal begynne å fly på OSL? Ville vært en etterlengtet rute for mitt vedkommende i såfall.

Re: Iberia på OSL?

Hei, det har vært sagt her på forumet tidligere at OSL har vært i dialog med IB og at en rute til MAD kunne være på trappene.
I dag fikk jeg en mail fra BA Executive Club med tittelen "Introducing our partner. The new Iberia ".
I mailen er det vedlagt et rutekart som tar for seg IB sitt enorme rutenett til sør og mellom-Amerika. På rutekartet er det også plottet inn eurpeiske destinasjoner, og OSL er på dette kartet.
Så da lurer jeg rett og slett på om IB har begynt eller skal begynne å fly på OSL? Ville vært en etterlengtet rute for mitt vedkommende i såfall.

Det er vel codeshare med BA de mener, tenker jeg!

Det er vel codeshare med BA de mener, tenker jeg!
Det har du sannsynligvis rett i. Jeg håpet på at en avtale med IB var halt i land av OSL, siden det var sagt her på forumet for en stund siden at IB var et av selskapene OSL ønsket, og var i dialog med for å få en rute til MAD.
Man må vel fortsatt smøre seg med tålmodighet da..

Jeg la merke til akkurat det samme og stilte meg selv det samme spørsmålet. ;)

Om de kommer er de velkomne. De har vel ikke hatt ruter til Norge siden ruter til Madrid og Barcelona via Hamburg fra Fornebo på 90-tallet. Ruter innad I Spania og IC er vel de mest aktuelle for transfer.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har etterlyst IB på OSL. Det hadde vært så utrolig praktisk å ha en- stopp tilgang til deres Latinamerika ruter. Jeg er sikker på at en slik rute hadde blitt populær, det er mye business trafikk mellom Norge og Sør Amerika for tiden.

Back