Iberia Express med "egne" business seter på A321neo
Iberia Express, som jo egentlig er Iberia med lavere kostnader og litt kjipere image, skal få 4 A321neo fra IAG sine ordrebøker. 232 seter en one class konfigurasjon, 8 seter mindre enn max. Men det som er litt spesielt er at selv om hele flyet blir i lik konfigurasjon med den vanlige 3-3 seating, så vil de i front hvor de har business installere litt annerledes og litt bedre seter, og litt mindre slimline
Mens hovedelen av flyet får Recaro SL3510, blir det Collins Aerospace Pinnacle i front, som har litt med padding. Tar jeg ikke helt feil er det vel Recaro varianten BA har i sine nye og litt trange NEO maskiner
https://www.flightglobal.com/news/articles/iberia-express-to-take-232-seat-a321neos-458205/
Recaro SL3510
Collins Aerospace Pinnacle.
Iberia Express, som jo egentlig er Iberia med lavere kostnader og litt kjipere image, skal få 4 A321neo fra IAG sine ordrebøker. 232 seter en one class konfigurasjon, 8 seter mindre enn max. Men det som er litt spesielt er at selv om hele flyet blir i lik konfigurasjon med den vanlige 3-3 seating, så vil de i front hvor de har business installere litt annerledes og litt bedre seter, og litt mindre slimline
Mens hovedelen av flyet får Recaro SL3510, blir det Collins Aerospace Pinnacle i front, som har litt med padding. Tar jeg ikke helt feil er det vel Recaro varianten BA har i sine nye og litt trange NEO maskiner
https://www.flightglobal.com/news/articles/iberia-express-to-take-232-seat-a321neos-458205/
IAG is to place four Airbus A321neos with its Spanish spin-off arm Iberia Express, deploying the twinjets with the carrier from April next year.
Recaro SL3510

Collins Aerospace Pinnacle.

Last edited: