Hyggelig pris fra BA eller et skjult tilbud?

rkvalvaa

ScanFlyer Blue
Holder på å planlegge sommerferien 2014 og vurderer da nesten hele juli på østkysten av USA for familien. Om jeg ser på en multicity rute som BGO-MIA//MCO-NYC//NYC-BGO i Club World så varierer prisen mellom 83'-89' for 4 personer. (40-50' i Economy)
Her kan jeg på hjemreisen fra NYC til LON bla. velge å fly med 787 eller A318 til London City, som begge er spennende for alle flyinteresserte.

Men, det mest interessante er at det ser ut som om to av alternativene som gir lavest pris (83') faktisk gir oss plass i First i BA tilbake over atlanteren (på detaljene står det A-klasse)?
Avgang enten fra EWR (777) eller JFK (747).

Er dette en feil fra BA eller et skjult tilbud?

Detaljer: BGO-MIA 5. juli / MCO-JFK 28. juli / NYC-BGO 1. august

Her er et eksempel med litt andre datoer og fly fra Miami til NY istedenfor Orlando
y6azahuh.jpg
byte5u6a.jpg

Vet ikke om det er en feil eller tiltenkt, men har sett det flere ganger tidligere. A-klasse er discounted first. Hvis du samler poeng hos BA vil innenriks-segmentene også gi First-opptjening av Tier Points, og du kan samle poengene for hele familien på én konto gjennom Household Account. Kjør på. ;)

Tusen takk Peppep, jeg kom frem til det samme i forhold til BA Silver, og ca 17700 avios pr. person som blir hyggelig på en household konto :-)

Back