Mr_President
Newcomer
Hei. Noen her inne som vet hvorfor Osl - Lax opphører i uke 43. Kommer den evt tilbake?
LAX er vel en helårs destinasjon er det ikke?
Litt merkelig egentlig. Noen som kjenner belegget på ruta?
Litt merkelig egentlig. Noen som kjenner belegget på ruta?
Om Norwegian er så flexible og tidlig ute, vil jeg foreslå en sesongrute til Las Vegas fra Oslo, i perioden 1 Juni - 1 Aug. F.eks 1 avgang i uken...
Denne tror jeg kan bli knallsuksess, da jeg vet at det er flere hundre nordmenn i byen der under VM i Poker, og ved å ha en flight i uken (8-9 pr sommer) tror jeg de kan ta markedet fra et dyrt United/BA som de fleste flyver dit..
Kim
Om Norwegian er så flexible og tidlig ute, vil jeg foreslå en sesongrute til Las Vegas fra Oslo, i perioden 1 Juni - 1 Aug. F.eks 1 avgang i uken...
Denne tror jeg kan bli knallsuksess, da jeg vet at det er flere hundre nordmenn i byen der under VM i Poker, og ved å ha en flight i uken (8-9 pr sommer) tror jeg de kan ta markedet fra et dyrt United/BA som de fleste flyver dit..
Kim
Tja, da må du ha alt crew liggende på hotel i 1 uke
Tja, da må du ha alt crew liggende på hotel i 1 uke
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.