• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvorfor setter ikke BA inn større fly?

Re: Hvorfor setter ikke BA inn større fly?

I følge denne tråden hos airliners. Så flyr:

-Alitalia en tur FCO-LHR-FCO med 332.
-BA en tur LHR-EDI-LHR med 777

... i dag.

I tillegg til at UA har brukt 744 på noen turer til LHR som vanligvis flys med mindre maskiner.
 
Re: Hvorfor setter ikke BA inn større fly?

...og BA har leid inn andre operatører på LCY/LGW for å ta unna derfra også så ingen sitter stille og venter på at ting går over.

Spørsmålet i første post var vel - hvorfor gjør man ikke noe ifht. Oslo, og der ser vi jo at både DY og SAS har tatt hjulpet til med å ta unna. Volumene ligger nok i stor grad mellom de store plassene i Europa og IC til/fra London.

Minner om denne som beskriver fjorårets kaos på LGW og naboer:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=78412
 
Re: Hvorfor setter ikke BA inn større fly?

Slik jeg skjønner det er også endel av disse flybyttene for å få med seg opphopet bagasje
 
Re: Hvorfor setter ikke BA inn større fly?

BA har flydd 777 i går og i dag på noen avganger til MAD, BCN, AMS, CDG og FCO, i tillegg til på innenriks.
 
Back
Top