Hvorfor er EuroBonus Silver så lite attraktiv?
Hei,
Jeg har lenge undret meg over hvorfor EBS-statusen har så få goder? Jeg innser at den er blitt lettere oppnåelig etter innføringen av Kvalifiserende flyvninger, men hvorfor måtte man gjøre den så lite attraktiv i samme slengen?
Etter å ha lest denne tråden http://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus/1153408-how-would-you-improve-eb.html ser jeg at jeg slettes ikke er den eneste som undrer meg over de få fordelene EBS har. Lufthansa's frequent flyer er jo mye mer attraktiv når man sammenligner.
EBS:
- 20 000 points / 20 flyvninger
- 1 ekstra bag
- Businessinnsjekk
- 15% ekstra poeng
- 1. årig status
- Wait list priority
LH FF:
- 35 000 miles / 30 flyvninger
- LH Group Business Lounge + andre lounger (med lh-billett)
- 1 ekstra bag
- 25% ekstra poeng
- Businessinnsjekk
- 2. årig status
- Skikkelige bag tags
- Wait list priority
Jeg skjønner ikke hvorfor SAS ikke kan sende ut noen bag tags, og f. eks gi loungetilgang for member på hub'ene?
Statusen er slettes ikke så lojalitetsskapende som den kunne vært.
Med andre ord, hva kan/bør SAS gjøre for å gjøre statusen bedre - og hvorfor gjør de det ikke?
Hei,
Jeg har lenge undret meg over hvorfor EBS-statusen har så få goder? Jeg innser at den er blitt lettere oppnåelig etter innføringen av Kvalifiserende flyvninger, men hvorfor måtte man gjøre den så lite attraktiv i samme slengen?
Etter å ha lest denne tråden http://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus/1153408-how-would-you-improve-eb.html ser jeg at jeg slettes ikke er den eneste som undrer meg over de få fordelene EBS har. Lufthansa's frequent flyer er jo mye mer attraktiv når man sammenligner.
EBS:
- 20 000 points / 20 flyvninger
- 1 ekstra bag
- Businessinnsjekk
- 15% ekstra poeng
- 1. årig status
- Wait list priority
LH FF:
- 35 000 miles / 30 flyvninger
- LH Group Business Lounge + andre lounger (med lh-billett)
- 1 ekstra bag
- 25% ekstra poeng
- Businessinnsjekk
- 2. årig status
- Skikkelige bag tags
- Wait list priority
Jeg skjønner ikke hvorfor SAS ikke kan sende ut noen bag tags, og f. eks gi loungetilgang for member på hub'ene?
Statusen er slettes ikke så lojalitetsskapende som den kunne vært.
Med andre ord, hva kan/bør SAS gjøre for å gjøre statusen bedre - og hvorfor gjør de det ikke?
Last edited: