Hvorfor bare OSL

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Hvorfor er det kun OSL og Torp som har sine egne internettsider? Hvorfor har man ikke laget gode sider for alle de store lufthavnene i Norge. Synes Avinor sine infosider om de ulike flyplassene er ganske "tomme" og lite oppdatert.

Noen som vet hvor mange av flypassasjerene som bruker disse sidene?

Tenker du på OSL.no eller Avinor sine sider?
OSL.no blir brukt ganske mye tror jeg......men en finner jo live avgang og ankomsttider somkanskej blir brukt mes...men det finner en jo også på NRK tekst-tv. Er vel behov for info for de andre flyplassene nå vil jeg tro. Hvorfor bare OSL på tekst-tv forresten....

Dette sier litt om Sandefjord Lufthavn Torp. Men denne er også privateid kanskje det har noe å si.

Tenkte på OSL og Torp... Har vel selv vært inne på OSL sine sider max 5 ganger siden den åpnet i 1998...og jeg tror ikke jeg er så veldig langt unna flesteparten av reisende ved OSL...eller?

jeg er innom flere ganger i uken jeg....

men med web-camera (lev: "vevkamera") så hadde nok flere vært innom. Sidene kunne godt vært enda bedre.

Men er webkamera for passasjerer eller flyspottere? Og hva lever Avinor av?

OSL lever vel av passasjerer og avgifter....så da kan en jo egentlig bare legge ned hele internettsiden:)

Ikke sikkert... Det jeg lurte på hva hvor mange som bruker sidene? Vil kanskje tro at det er flere "turister" utlendinger som bruker den enn de som bruker flyplassen ofte i arbeid?

Helt sikkert. Kunne vært morsomt og fått vite hvem, hva og hvor surferne er... Bruker selv nettet mye - men da til å finne info om steder jeg ikke kjenner...og OSL begynner vel å bli kjent for mange av oss?

Torp eies ikke av Avinor, ergo de fikser sine egne ting:) OSL er vel et slags datterselskap av Avinor, med egen administrasjon etc. Administrasjonen rundt på de andre respektive flyplassene er så uttynnet at de ikke har tid til å holde på med websider. That's the reason!

"UOFFISIELL HJEMMESIDE" med store bokstaver burde jo være en ganske grei måte å fortelle at det ikke er en offisiell side - som her

Back