• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvordan returnere en leiebil?

Utflyttet

Ute på tur
Siden vi drev og skrøt om hvor fort vi greidde å komme oss fra bilen til gaten her i forrige uke, så er det tydelig noen har et triks i ermet som ingen har brukt enda:

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article285634.ece

:)

Replying to Topic 'Hvordan returnere en leiebil?'

Hahaha... Det er jo bra noen har kontroll. :p

Er det mulig..?? Og jeg regner med at førerkortet ble beslaglagt umiddelbart. Minner meg nesten om den gamle mannen i Bodø som ved en "feiltagelse" kjørte bilen gjennom en åpen bevoktet port (tydeligvis ikke bevoktet godt nok) og ut på rullebanen. Han syntes ikke det var merkelig at vegen var bred og at fotgjengerfeltene var veldig godt og stort markert med striper i asfalten.

Det er bra gjort....

vel det er jo det utroligste som kommer seg ut på rullebanen i Bodø.. Jeg har fått beskjed om å holde meg i shelter PGA pågående elgjakt..

Hmmm Heldigvis skjedde det aldri meg under mine 6 år i bilutleibransjen...(...med unntak av da vi sponset en James Bond film - han hadde sin måte å levere bilen på!)

Har sagt det før, og sier det igjen, pensjonister og andre senile vrak er IKKE gode å ha bak rattet! Vet ikke HVOR mange ganger jeg har holdt på å krasje med hvit permanent, plutselig er de der, midt i veien rett foran deg! :wow:

Er det flere enn meg som ler godt av den if... reklamen med de gamle kjerringene som forteller om at de kjørte tvers over en rundkjøring fordi det PLEIDE å være et kryss der?:sarc

Med tanke på at leiebilepisoden skjedde i USA blir sikkert den stakkars flyplassen saksøkt for misvisende skilting...

Tenkte akkurat å poste et innlegg om de to tantene i Hyundai sin... Kjempebra fra if!!!

En av årets beste reklamer fra IF med tantene...samt noen VG reklamer:spin:

Back