Jeg reiser stort sett ikke på høyere klasser enn premium eco, reist business en gang som var ganske ålreit.
Men dette betyr også at lageret av bonuspoeng har vært ganske begrenset.
Har stort sett reist med BA og deres venner i oneworld, noe som stort sett har gitt meg poeng nok til å kunne ta noen turer til London, både enveis og tur/retur.
Jeg har i løpet av året begynt å prøve ut SAS og *A litt, og via fly og effektiv oppsamling via diverse kort vil jeg når jeg får det siste fra velkomstbonusen til Widerøekortet sitte med ca 40-50000 eurobonuspoeng, noe som jeg føler er en del, men som sikkert er lommerusk for dere som stort sett reiser i de finere klasser.
Jeg sitter nå med dilemmaet hva jeg skal bruke disse på og har kommet frem til følgende alternativer:
Reise en tur eller to innenlands og spare resten
Reise en tur innen Europa for å se litt nye steder
Spare de og vente på eventuelle salg hvor dette kan være nok til en langtur.
Hvordan prioriterer dere bruk av deres poeng?
Men dette betyr også at lageret av bonuspoeng har vært ganske begrenset.
Har stort sett reist med BA og deres venner i oneworld, noe som stort sett har gitt meg poeng nok til å kunne ta noen turer til London, både enveis og tur/retur.
Jeg har i løpet av året begynt å prøve ut SAS og *A litt, og via fly og effektiv oppsamling via diverse kort vil jeg når jeg får det siste fra velkomstbonusen til Widerøekortet sitte med ca 40-50000 eurobonuspoeng, noe som jeg føler er en del, men som sikkert er lommerusk for dere som stort sett reiser i de finere klasser.
Jeg sitter nå med dilemmaet hva jeg skal bruke disse på og har kommet frem til følgende alternativer:
Reise en tur eller to innenlands og spare resten
Reise en tur innen Europa for å se litt nye steder
Spare de og vente på eventuelle salg hvor dette kan være nok til en langtur.
Hvordan prioriterer dere bruk av deres poeng?