Hvor mye pæng har du igjen ?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hvor mye pæng har du igjen ?

En liten pussighet i går da vi dro PHL-FRA med LH... Nok til å trekke på smilebåndet.

Et stort oppbud på gate A16 PHL i går av "valutapoliti" som plukket opp fok og spurte om hvor mye penger man tok med til FRA..

Min kone var foran meg i gangveien til flydøra og selvfølgelig plukket ut ( alltid blir hun i USA siden hun er etnisk asiatisk og det som heter "profilering" :p ).

Meg blåste de som alltid en lang marsj i :colgate:.... Men jeg stoppet opp og forsvarte min lille søte asiatiske kone . La til a tvåre penger var brukt opp....

Men dette forstår jeg meget godt. I oktober til Panama og sist mars til Colombia var de på plass for å finne ut om noen hentet hjem "kolapenger" .. Nabogaten til Costa Rica det samme...

Men aldri før til Europa. Og de var maaange valutasheriffer...
Åffer det a...

Re: Hvor mye pæng har du igjen ?

Det tas stikkprøver innimellom .. fikk 'trøbbel' med en liten tollerdame en gang som hadde litt problemer med å skjønne at en nordmann reiste ATL-LIS ... :p

Re: Hvor mye pæng har du igjen ?

Det tas stikkprøver innimellom .. fikk 'trøbbel' med en liten tollerdame en gang som hadde litt problemer med å skjønne at en nordmann reiste ATL-LIS ... :p

Du kunne jo bare si at det var pga asken! :rolleyes:

BF:cool2

Back