Someone Moderator Medlem 26 Apr 2023 #681 Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Ser ut som Wolt er partner med Eurobonus, så fikk 10 ekstrapoeng per hundrelapp når jeg nylig hadde takeaway derfra
Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Ser ut som Wolt er partner med Eurobonus, så fikk 10 ekstrapoeng per hundrelapp når jeg nylig hadde takeaway derfra
Novair ScanFlyer Gold 7 May 2023 #682 Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Hvor lang tid bruker det å ta før man får poengene på konto etter leie av bil hos AVIS Norge?
Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Hvor lang tid bruker det å ta før man får poengene på konto etter leie av bil hos AVIS Norge?
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 8 May 2023 #683 Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Novair said: Hvor lang tid bruker det å ta før man får poengene på konto etter leie av bil hos AVIS Norge? Click to expand... Vet ikke helt med SAS, da jeg poster dem hos BA. Men det tar ofte flere uker der. Sikkert det samme hos SAS.
Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Novair said: Hvor lang tid bruker det å ta før man får poengene på konto etter leie av bil hos AVIS Norge? Click to expand... Vet ikke helt med SAS, da jeg poster dem hos BA. Men det tar ofte flere uker der. Sikkert det samme hos SAS.
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 10 Jun 2023 #684 Re: Reise med Widerøe Tjener jeg EB-poeng om jeg flyr Widerøe til Mallorca? Ser på hjemmesiden at Alicante er unntatt siden sas flyr dit. Sas flyr jo til Mallorca fra Bergen i sommer de også.
Re: Reise med Widerøe Tjener jeg EB-poeng om jeg flyr Widerøe til Mallorca? Ser på hjemmesiden at Alicante er unntatt siden sas flyr dit. Sas flyr jo til Mallorca fra Bergen i sommer de også.
E EliseBaki Newcomer 12 Jun 2023 #685 Re: EB opptjenong hos *A partnere nick5000 said: Hvis du hadde hatt co eller UA kort ville du fått mye mer. Click to expand... Ja, du har rett. Hvis noen har UA kort, vil det gå for mer enn 25% :fly
Re: EB opptjenong hos *A partnere nick5000 said: Hvis du hadde hatt co eller UA kort ville du fått mye mer. Click to expand... Ja, du har rett. Hvis noen har UA kort, vil det gå for mer enn 25% :fly