Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

Kjenner jeg savner magasinene ombord…som visstnok ble fjernet pga smittefare når flere passasjerer bladde i samme magasin. Rart at ikke menyen eller sikkerhetsprosedyrer (men den er det vel ingen som leser) som ligger i stol lommen foran deg er like smittefarlige. Så langt har jeg sett at Aegan og Swiss har fått tilbake sine magasin…noen andre?
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

En annen grunn til at de borte, er vel vekten på disse magasinene. Med f.eks. 350 pax ombord, blir det jo noen ekstra kilo å dra på.
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

Med andre ord..økonomer bør aldri ha noe med ombordproduktet å gjøre;-)
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

Med andre ord..økonomer bør aldri ha noe med ombordproduktet å gjøre;-)
Ikke skyld på økonomene. Dette er jo det grønne skiftet.

Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

KLM har Holland Herald i stollommen… :D
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

Ikke skyld på økonomene. Dette er jo det grønne skiftet.

Sent fra min SM-S901B via Tapatalk

Tviler på at det er så grønt, min lokal leverandør har valgt en meget reell grønn profil, de har fjernet ALL plastikk noe som virkelig monner
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

LOT har sitt Kaleidoskop i lommene ennå. De har også mulighet til å laste ned digitale magasiner før avreise.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Hvor mange flyselskap har fortsatt «in flight magazines»?

KLM har hatt Holland Herald selv under pandemien. Air France har Envols, men de ligger ikke i stollommen, du må hente de selv på CDG.
 
Back
Top