• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvitost med melon? Pussig flymat tråd

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Hvitost med melon? Pussig flymat tråd

Jeg tror jeg har nevnt det før, at selv om AA er min nye longhaulfavoritt så er maten deres stort sett uspiselig. Kjøttklumper som svømmer i 5mm vannbad og har sauseklumper med sprukket skorpe og sånt på toppen. Nice...

Men i går acet de det virkelig med en utrolig underlig kombo. Honningmelon med hvitost og 4 stekte kikerter... vet ikke helt hva jeg skal si. Blir litt som melkesjokolade med ketchup (har prøvd)

Noen andre med nydelige matkombinasjoner?

8533897c2a6f3dd2615d3035426f674a.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Last edited:
Re: Hvitost med melon? Pussig flymat tråd

Folk som drikker brus til mat.

Stekt, kald sild med syltede grønnsaker på en Aeroflot flight. Har heldigvis ikke bilde...

Kaffe uten cognac! En klassiker på altfor mange flyvninger..!
En annen guffen opplevelse er disse som serverer cava istedet for champagne.

Last edited:

Rosinboller og hvitvin ! Spiser omtrent aldri flymat ( ofte også i C/F ). Generelt ikke sulten i reisemood..

MEN stikke innom butikken tidlig om morgenen dagen før avreise. Kjøpe ferske rosinboller. Hjem rett i frysen, ta ut neste morgen . Så ombord da er de topp. Whitewine, please...:lol:

Men i går acet de det virkelig med en utrolig underlig kombo. Honningmelon med hvitost og 4 stekte kikerter... vet ikke helt hva jeg skal si.
Ikke begå feilen å tro at dette på noen måte er planlagt. Dette er et typisk eksempel på "man tager hva man haver" også kjent som "Hänt i veckan" hos cateringselskapet.

Problemet oppstår først når absolutt alle som bruke cateringselskapet ønsker "sleng sammen noe billig av rester dere har".

Røkelaks og pasjonsfruktparfait sammen. Det er faktisk sant når vi hadde Fornebu Hovedgård som restaurant på 90-tallet og hadde buffet en 17.mai [emoji44]

Sent fra min SM-T555 via Tapatalk

Foreldrene mine fikk servert pommes frites med sjokoladekake på toppen på en charterflyvning til Kypros på 90-tallet. Dette var hovedretten. Sann historie.

Foreldrene mine fikk servert pommes frites med sjokoladekake på toppen på en charterflyvning til Kypros på 90-tallet. Dette var hovedretten. Sann historie.

He he... made my day :)

Back