Hvilket Oppvisningsteam vil du aller helst se?

Hvilket team velger du?

• Red Arrows

Votes: 19 25.7%
  • Thunderbirds

Votes: 6 8.1%
  • Blue Angells

Votes: 22 29.7%
  • Russian Knights

Votes: 13 17.6%
  • Midnight Hawks

Votes: 2 2.7%
  • Frecce Tricolori

Votes: 5 6.8%
  • Patroullie Suisse

Votes: 5 6.8%
  • Patroullie de France

Votes: 0 0.0%
  • Aerostars

Votes: 1 1.4%
  • Royal Jordanian Falcon

Votes: 1 1.4%
  • PC7 Team

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    74
Valgte Red Arrows, har hørt de er hakket over de andre store. Har kun fått med meg Midnight Hawks og Frecce Tricolori dessverre, men Frecce spesielt hadde et skikkelig flott show. :)

Valgte Russian Knights - sjeldent man får se oppvisning med Su-27.
Har sett Red Arrows, veldig bra, men syns nesten Suissen var bedre. Ellers kan jeg krysse av de fleste utenom de blå englene, tordenfuglene og den franske patruljen - heldig :)

Red_Arrows_01.jpg

Ingen tvil om hvem det ble, eller?

Vanskelig valg, men faller nok på Red Arrows.

Hadde jeg kunne velge hva som helst hadde blitt RNLAF F-16 Demo Team :)

Valgte Thunderbirds- Har set dem flere gange og synes de er gode..hvis jeg kunne vælge
3 var de andre nok bleve Blue Angels og Red Arrows
Hilsen
Ole

Blue Angels. F/A 18 er et stilig fly som jeg gjerne kunne tenke meg å se i aksjon. Dessuten er jo Hercules'n deres Fat Albert stilig! Særlig når de demonstrerer J/RATO.

Har sett de fleste unntatt de østeuropeiske. De to amerikanske flyr for daft. Fine formasjoner, men treigt. Nei, Frecce Tricolori fikk min stemme! Har sett dem ved en rekke anledninger, og det har vært riktig så friske forestillinger hver gang!:up:

Selv valgte jeg Blue Angells, har altid sansen for veldig kraftige jagerfly. Og det er en av få oppvisningsteam jeg ikke har sett. De andre er Midnight Hawk og Royal Jordanian Falcon. Ellers har jeg sett alle, Frecce Tricolori og PC7 Team senest ifjor.

Men som sagt synes det er ekstra gøy med oppvisningsteam som bruker ordentlige jetjagere fremfor de som bruker treningsjagere. Selv om både Frecce Tricolori. Red Arrows og franskmennene har flotte oppvisninger de også.

Husker at jeg så Red Arrows på Kjevik i 1987, har ikke sett dem siden så ett lite gjensyn med dem ha jeg ikke noe imot.

Er lenge siden jeg har sett Red Arrows, men Russkiye Vityazi på Rygge hadde vært årets desiderte happening. Det hadde også Thunderbirds og Blue Angels vært morro å se i Norsk luftrom.

Ellers er favoritten min Patrulle Suisse, de har ett par manøvre som er vanvittig flotte å se.

Har sett alle med unntak av Blue Angels og Russian Knights, så jeg falt ned på Russian Knights. Syns ikke Thunderbirds er noe særlig, foretrekker de Europeiske teamene, spesielt Red Arrows, Frecce Tricolori og Patrouille de France er storfavoritter her i gården.

Back