Går det ikke ann å fly SAS direkte? Da hadde du jo sluppet unna med bare 1 bytte i CPH. Ville selv valgt Qatar om jeg måtte hatt 2 bytter. Men det hele er vel gjerne et spørsmål om pris og avgangstider så ville jo sett på helheten. God tur
SK flyver kun CPH-DXB i vinterprorammet, men efter sommeren starter EK med daglig afgang ned A330 fra CPH.
Pluss at jeg vil fly widebody denne gangen.
Jeg ville definitivt ha valgt EK som flyr deg direkte til DXB. Og flyr du via LHR er det to daglige A380 avganger om dagen. Stort mer widebody får du ikke. MAN og CDG betjenes også med EK A380.
Når er det du skal reise?
Sjekket vilkårlige datoer i mai hos KLM, da er det kun flybytte i AMS når du reiser fra Kjevik.
Prisen ligger på 5168 og du flyr A332 begge veier.
Fløy selv KRS-DXB med KL i august ifjor, dog med 747 ned og MD-11 hjem og syns vel servicen var helt grei.
Forresten kan jeg glatt si meg enig med robertaas ovenfor, Dubai er varmt! Jeg kom som sagt i august som er den nest varmeste mnd tror jeg, etter juli, og å gå ut fra flyplassen var som å treffe en vegg av varme! Hehe. God tur, og husk å booke Burj Khalifa på forhånd om du vil opp i tårnet![]()
Ethiad skal visst være et meget godt tilbud på Economy. Finnes fler TR på det her inne. Prisene fra Osl i mai ligger på ca 7k
De flyr vell kun til Abu Dhabi, gjør de ikke?
Takk for info om Burj Khalifa, jeg visste ikke man måtte bestille bilett på forrhånd.![]()
Opodo skal ha 5153,- med KLM fra KRS.
5170,- med SAS og 5190,- med Swiss og SAS.
Ca 3900,- med Austrian, og i overkant av 4000 for Turkish (4040), Swiss (4309) og AF (4313) fra Oslo.
SAS i kombinasjon med optiontown høres ikke feil ut da!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.