• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

hvilket designe....

poles

ScanFlyer Blue
hvilket designe synes DERE r fine på fly....

jg synes at wizz air sine r finest
hva r deres mening folkens??????

PS: kan gjerne si hva dere synes r den styggeste designen eller lage en liste...

Fineste:
1. wizz air
2. sas
3. Lot

styggeste
1. American Airlines
2. CSA

*har dere enn annen formening*:p

Det spørs vel om ikke du er inhabil i forhold til LOT og Wizz Air .. ;)

United sin nye er definitivt en av verdens aller flotteste, i likhet med LAN, Aeroflot og Air Tahiti Nui. På bunnen ligger diverse nye LCC-selskaper. Blant de styggest av de "etablerte" er Iberia. :hi2 :smokin

PS; Det er mulig det bare er jeg som er kresen, men jeg hadde satt pris på om du kunne skrive fulle ord .. Det er veldig slitsomt å lese "sms"-språk. :up:

Du trgr ik fork d du skvr hr på formt..., d r go plss...;)
Bortsett fra det, finnes det jo et par virkelig fine: SAS og BU fra 70-tallet!
I dag vet jeg ikke helt, kanskje Emirates og sølvflyene til Aeroflot.
Av det du kaller stygge, har vi jo en hel haug. Nye SASBraathens f.eks...,helt forferdelig. Skal tro hva designerene gikk på under den brain-stormen der??:spin:

Stilig: SAS, Finnair, Alaska, Alitalia, Thai, Iberia, "nye" TAP, Continental, Frontier og mange andre...

Ikke stilig: Ryanair, MYAir, MY Travel, American, flynordic, bmi, HLX og mange andre...

Ser definitivt ikke problemet i forhold til CSA.
Forøvrig er CSA snart de enste som har noe i nærheten av F&B-service ombord på Europa for tiden. (I know it`s OFF TOPIC, but...)

:spin:

Ikke riktig... Både BA og SN Brussels Airlines har da servering ombord!!!

Joda, for all del, både SN og BA har servering.
Er vel bare det at jeg synes det er litt trist at selskapet en har brukt i så mange år plutselig har sluttet med å gi deg en liten hvitvin på veien til CPH. Kall det gjerne sentimentalt, men jeg følte nå alltid at dette var en av de trivelige tingene ved å fly med SK.
:sarc

Enig med deg... Men Remakuttismen har også kommet til luftfarten etter påtrykk fra kundene... Billig er best - not!!!

Billigst er best, NOT. Der er vi enige. Flottings at Ryanair kan tilby billige reiser, men finner du denne karen ombord? I don`t think so.:smokin

Stilig:
Air NewZealand, Royal Jordanian, Blue Panorama, Air Tahiti Nui, Nye Thai, Greenland Air, Sterling (med hjerter på halen) BA-worldtails, DAT, Continental, klassisk Britania

ok, men kunne være bedre:
BMI, Gammel UA (mørk hale), Qantas, SAA, BA, RyanAir, Gammel Maersk Air, DUO, Air France, Ny KLM

Fyr den designer:
SAS, SAS-Braathens, Air Baltic, Iberia, Lufthansa (har de haft en designer?), Ny Air Canada, nye UA, American, EasyJet, Ny Maersk Air, TUI-group, Norweigian

Dagens LOT ov dagens CSA er fremdeles ganske "kommunistnostalgisk". Whizz Air er jo morsom og frekk (selv om navnet kanskje ikke gjør seg så godt for engelsktalende).

Mine favoittdesign (om dagen) er China Air Lines og Air Tahiti Nui

Men, det stiligste noen gang må være siste Canadian

Pent:

Virgin Atlantic
British Airways
Frontier
Braathens (siste livery)
Delta
Northwest
IcelandAir

Ikke pent..

Olympic
Kuwait Airways
Malasian (sry ticketor)
LOT

Pent
Air Tahiti Nui
LAN
Hawaiian
Nye Thai
Continental

Stygt
Britannia (TUI)
MyTravel

Det er de jeg kommer på i farten...

Liker: Helios, Cathay, Iceland Air, Aeroflot (nye farger) og gode gammle Braathens SAFE!

Liker ikke: Flyme, Swefly, TUI, og SAS Braathens (minimalisme går IKKE i lag med de elementene man har tatt med seg fra Braathens)

Pent:Thai(både nye og gamle),nye Aeroflot,United,Continental,SAS,China Airlines,Alitalia,Nye PIA,Emirates.
Ikke pent.LOT,gamle Aeroflot,SWE Fly,SAS Braathens,Ryanair,Air China,Malaysian.

Back