• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hviledagen er her; Det er søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty

God morgen fra beste plassen i bygda.
Kortere reise til Vålerenga enn til Stabæk. Ihvertfall rent tidsmessig. Tror jeg. Kan ikke være langt unna ihvertfall. Og åndelig snakker vi lysår. Hvis man ikke kan støtte et fotballag uten å ha en rosa bleie rundt hodet, burde man kanskje heller vurdere Cricket.
Vel. Det er blitt søndag og den skal tilbringes under pledd. Lenge.
Ha en vel anvendt slutt på uka :)

Re: Hviledagen er her; Det er søndag!

Mornings. Grått her på Sandaker. En barnedåp venter, hvilket pleier å være sånn passe kjedelig og uinteressant frem til festen og kakene etterpå, for oss som ikke trives i kirken. Men først må vel frokosten komponeres. Ha en fin dag

Glad morgen fra Ris. Har testet brød, croissanter og syltetøy levert på døren av morgenlevering.no - kan absolutt anbefales. Neste gang skal jeg teste brødboksen.no for å se hva de tilbyr. Nå klar for å komme meg ut på tur. Nyt søndagen!

God morgen fra øya Mallorca - nærmere bestemt Alcudia - det er 11 grader på morgen før sola er oppe og himmelen er blå i dag.

Husk å bruk søndagen som hviledag :)

Jan

Ugga ... da var man så smått i gang. Ble en tur ut etter jobb og det ble litt senere enn planlagt. Så nå sitter man her med kaffen og synes litt synd på seg selv. Vi får se om en skikkelig hangoverfrokost fikser biffen.

Plutselig ble det masse sne også .....

Lite hviling her - her slenger man kanskje inn en jobbsøknad i løpet av dagen da.. Aner virkelig ikke hva fremtiden bringer for å si det sånn.

God morgen fra Lillestrøm. Rimelig daff dag her. Litt CNN, kaffe og peanøtter.

Ser det skjedde ting i Sverige på fredag også... Dog er det kun Trump som vet eksakt hva, og han trenger ikke fortelle det til oss.

Får ta meg en tur i skogen, tror jeg

Ha en fjong en

Ser det skjedde ting i Sverige på fredag også... Dog er det kun Trump som vet eksakt hva, og han trenger ikke fortelle det til oss.

4593950-3322670289-58d38.jpg

God dag fra Kongsberg. Sol og 8 varmegrader, fin spasertur på formiddagen[emoji274] Nå er det slalåm og Kristoffersen som gjelder! Ha en strålende søndag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Naa har jo jeg til og med papir paa at jeg er en Alien - tror bare at Donald bommet paa dagen, det var loerdag det skjedde - broder EB og jeg var paa tur til Smoegen, god lunsj hos Goesta paa bryggen....men vi valgte hjemreise via Bullarebygden og den ubemannede grensestajonen ved Iddefjorden og ikke via Nordbysenteret som naa visstnok etter Trump er paalagt hjemreise. Trumps murbyggerkorps er allerede paa plass og bygger mur over Iddefjorden :p

God søndag!

Fikk booket opp vårens turer i helga, så da er Dublin, Oslo, London, Roma, HongKong/Macau og LA/Las Vegas i boks, alt dette før Juni... Har ikke rukket tenke på ferien enda..

Ellers pissregner det utenfor her, snart på tide å ta frem gressklipperen tror jeg. Vinterferie kan byttes med vårsøg for de små, lite som minner om vinter her.

Nå skal det bookes opp hotell, om noen har et bra sentralt i Roma å anbefale i 3 netter for en rimelig penge så hyl

Kim

Back