Hvem har de vakreste flyvertinnene?

Hvem har de vakreste flyvertinnene?

• Air Baltic

Votes: 2 4.0%
  • Ryanair

Votes: 3 6.0%
  • Singapore Airlines

Votes: 26 52.0%
  • SAS

Votes: 19 38.0%

• Total voters
    50

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Air Baltic?
http://www.aftenposten.no/okonomi/Air-Baltic-Vi-har-de-vakreste-flyvertinnene-7316852.html

Eller Ryanair?
cday-NO.gif

Enter Air!
Flotte uniformer, flotte jenter. :colgate:

Høyest "hot damn"-faktor når vi har handling på Enter Air enn andre selskaper.
Selv om DY har sine også. :up:

Dette er en idiotpoll. Oppfordrer alle andre til å la være å stemme på et noe så upassende tema.

Dette er en idiotpoll. Oppfordrer alle andre til å la være å stemme på et noe så upassende tema.
Det var ment som en spøk som reaksjon på annonseringen Air Baltic nå driver med. Kunne jo hatt en vanlig tråd hvor man kun tok opp deres annonsering og bare sa fy og fysj til dem.

Ser ut til at jeg må legge ved en disclamer å mye av det jeg poster her.

Last edited:
Da fortsetter jeg gjerne på denne herlig politisk ukorrekte tråd og nominerer thailandske PC Air. Ved oppstarten var alle CC ladyboys... Aner ikke om det fortsatt er slik, og aner forresten heller ikke om de fortsatt flyr. Men gjør de det, er PC Air en av få operatører som flyr A310.

Etter å ha fløyet Loganair til Kirwall ville jeg sagt at de må med, men etter å ha returnert med samme selskap, så jevnet det seg ut til middels..:cool:

Synes Srilankan med vertinner som har bare mager bør jo være med på lista. Det er meget publikumsvennlig.

Merkelig at ingen av jentene på forumet reagerer, selv om de er få !

Gutta! Vi er i 2013, og da bør man holde seg for god for slike "undersøkelser" Svært useriøst og lite positivt synes i alle fall jeg.
Hva sies om tilsvarende undersøkelse om de vakreste gutta ? For dumt sier kanskje mange, men jeg synes ikke det er noe dummere om å spørre om de vakreste kvinnene.

Og nei, jeg er gift med en kvinne, og er svært fornøyd med det.

Det forklarer innlegget ditt.

whipped.jpg

Jeg har da oppvaskmaskin! Og svaret ditt bekrefter igjen at det er langt igjen til reell likestilling!

Forøvrig synes jeg innlegg av denne sorten trekker ned seriøsiteten på forumet, noe som er å lage ris til egen bak, og veldig synd når det er så mye bra ellers på dette forumet.

Jeg synes kanskje man overreagerer litt her jeg da. Som spøk synes jeg faktisk Robert har truffet innertier her.

Det er den politisk ukorrekte humoren som drar oss fremover. Det er liksom et stykke herfra til Fjordmann.

Jeg synes kanskje man overreagerer litt her jeg da. Som spøk synes jeg faktisk Robert har truffet innertier her.

Det er den politisk ukorrekte humoren som drar oss fremover. Det er liksom et stykke herfra til Fjordmann.

Greit at vi er uenige. Jeg ville bare utrykke min mening, på lik linje med andre. Det er vel det vi har forum til.

Og humor, ja det er vanskelig. Derfor er det greit å være litt varsom i blandt. Personlig så jeg vel ikke humor her, og derfor ble svaret mitt slik det ble.

Greit at vi er uenige. Jeg ville bare utrykke min mening, på lik linje med andre. Det er vel det vi har forum til.

Og humor, ja det er vanskelig. Derfor er det greit å være litt varsom i blandt. Personlig så jeg vel ikke humor her, og derfor ble svaret mitt slik det ble.
Det var ment som en spøk som reaksjon på annonseringen Air Baltic nå driver med. Kunne jo hatt en vanlig tråd hvor man kun tok opp deres annonsering og bare sa fy og fysj til dem.

Ser ut til at jeg må legge ved en disclamer å mye av det jeg poster her.
Egentlig tror jeg vi er helt enige.

Back