• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skal LN-RRF i Washington?

Det er US Air Force drillteam som er på vei hjem, og som har chartret SAS til å fly dem, samt instrumentene hjem til Andrews.
 
God forklaring. De har selvfølgelig vært på OSL og lært opp ENGM_911 og gutta ... :hysj:
 
De sitter ikke så tett .. slike flighter er sjelden mer enn ca halvfulle. Til gjengjeld pleier det å være MYE bagasje .. ;)
 
Å dæven, 6-8 timer i RRF :o :crowded
Og jeg som synes 1t 45min var mer enn nok :)


LN-RRE/RRF/RRG brukes så vidt jeg vet ofte på charter mellom f.eks Oslo-Gran Canaria og en gang i blandt mellom TOS-Chania osv (men her brukes vel "helst" LN-RRA/RRB pga bedre performance?).

Så du skal ikke kimse med det ;)
 
LN-RRE/RRF/RRG brukes så vidt jeg vet ofte på charter mellom f.eks Oslo-Gran Canaria og en gang i blandt mellom TOS-Chania osv (men her brukes vel "helst" LN-RRA/RRB pga bedre performance?).

Så du skal ikke kimse med det ;)

De har så vidt jeg husker vært ofte å se på TOS-CHQ og TOS-PMI. Begge disse sommercharterne har vært fast med 800 i de siste par årene i hvertfall. OSL-LPA kjenner jeg ikke så mye til, men det stemmer nok at de er relativt hyppig brukt der også. De er også veldig kjekke maskiner på Svalbardruten forresten...:fly
 
Back
Top