Hva er på din "bucket list"?
Søkte uten å finne en slik tråd fra før, og håper flere synes det kan være morsomt å drømme seg litt bort i fellesskap. Hvis du er blant de som synes det er for mye mas om bonus, premiumkabiner osv er dette sannsynligvis ikke tråden for deg.
Hva er på din "bucket list"? Tenker først og fremst da på selskap, klasser, ruter og annet med selve reisen, ikke destinasjoner - men "alt" er lov. Ta gjerne med noen ord om det er realistisk, og hvordan du har planer om å få gjennomført det.
Her kommer min, i tilfeldig rekkefølge:
Andre som ikke er helt på "må få med meg"-listen, men som likevel er på ønskelisten: Oman Air og Etihad i C eller F, BA F, QF F, LX F.
Søkte uten å finne en slik tråd fra før, og håper flere synes det kan være morsomt å drømme seg litt bort i fellesskap. Hvis du er blant de som synes det er for mye mas om bonus, premiumkabiner osv er dette sannsynligvis ikke tråden for deg.

Hva er på din "bucket list"? Tenker først og fremst da på selskap, klasser, ruter og annet med selve reisen, ikke destinasjoner - men "alt" er lov. Ta gjerne med noen ord om det er realistisk, og hvordan du har planer om å få gjennomført det.
Her kommer min, i tilfeldig rekkefølge:
Første klasse.Thai First, med bakkeservicen i BKK.- Cathay Pacific First. Relativt enkelt med OW-poeng.
- Asiana First Suite. Relativt enkelt med *A-poeng. Har reist med OZ F, men ikke det nye produktet.
- Singapore Suite. Utrolig vanskelig. Kanskje hvis de begynner å slippe bonusseter til partnere om noen år.
- Emirates A380 i F - dusj i luften. Utrolig ulogisk at det skal være så stort, men "gimmicken" fungerer på meg.
- SIN-EWR/LAX med A345. Rekker ikke denne, dessverre.
- Lufthansa First med FCT. Vanskelig, men ikke umulig å få til med *A-poeng.
- Reise med privatfly.
Helikopter over Manhattan.- Sitte på i et jagerfly.
- Klappsete ombord i en widebody under takeoff eller landing.
- Air New Zealand - vet ikke helt hvorfor, men har hatt lyst til å reise med dem i flere år.
747 og A380.- Hoppe ut av et fly (forhåpentligvis med fallskjerm
).
Andre som ikke er helt på "må få med meg"-listen, men som likevel er på ønskelisten: Oman Air og Etihad i C eller F, BA F, QF F, LX F.