Polaris
Free Luigi
Finnes den? Er det en moderne avart av DHC8-100 - eller er det en stygg feilskrivning i en rapport jeg fant på nett?
http://www.google.no/url?sa=t&sourc...Rbo5aOIzqowHFOAsg&sig2=x7BSIbN_3poSlgkJBigUlA
I denne står det;
Blir litt sånn skeptisk, hvis dette er en vitenskapelig oppgave regner jeg med at de burde klare å skrive flytypen korrekt? Eller?
Noen som kjenner til andre gode kilder for forskjellige emissions-mål av DHC8-100'erne til WF?
http://www.google.no/url?sa=t&sourc...Rbo5aOIzqowHFOAsg&sig2=x7BSIbN_3poSlgkJBigUlA
I denne står det;
Aircraft types such as shorts 360 and Bombardier Dash-8 Q100 produce low emissions. However, if the emission levels are expressed as emissions (g) per
passenger kilometre, the emissions (g)/pkm of these aircraft type are increased significantly. This is because they operate on very short sectors (e.g. Shorts 360: 46kms, Bombardier Dash-8 Q100: 195kms) with low load factor (e.g. Shorts 360: 64%, Bombardier Dash-8 Q100: 62%).
Blir litt sånn skeptisk, hvis dette er en vitenskapelig oppgave regner jeg med at de burde klare å skrive flytypen korrekt? Eller?
Noen som kjenner til andre gode kilder for forskjellige emissions-mål av DHC8-100'erne til WF?
