• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hoy onsdag fra New Zealand

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
God, sliten og bedre morgen fra Auckland.
Etter en sykt bra aften på Resturant i tårnet i går havnet vi selvsagt på europeisk rølpe-Resturant i går. Slikt straffer seg og følgelig er formen «litt» redusert i dag. Var faktisk skikkelig glad da jeg oppdaget at det ikke var førere pax på rommet. Do-not-disturb lapp hengt ut på dør, og ny lur er en god ide.
Ha en bedre en :)

God dag fra jobb! Knappe fem timer til man stempler ut og først er tilbake mandag 27. august. Veldig klar for ferie nå. Først lokker Svartehavet og tilliggende herligheter. God onsdag, skal være! :cool:

God morgen fra Røros Hotell...en hyggelig gåtur unna Vertshuset Røros. Nå venter en dag med opplæring av en ny selger. Ha en herlig onsdag der du er.

God morgen fra trikken. Jobben kaller, og det gjør også tannlegen senere i dag, for den årlige kontrollen. Men *bank i bordet*, det pleier gå bra. Kona har også sikkert noe på to do-listen i forbindelse på flyttingen. Ha en fin dag

Mornings fra Wyndham Ankara. Frokost med mye søtsaker er unnagjort. Laaang arbeidsdag foran meg før jeg ender opp i Istanbul sent i kveld. Ha en roligere onsdag[emoji3]

God morgen! Tok en liten tur innom vestfronten i morges, men det var av den rolige typen. Nidarosdomen er bare fantastisk flott!

Det blir er relativ rolig dag på jobben, fortsetter bare der jeg slapp i går.

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold på denne kanten, men mulighet for besøk av både regnet og Tor i løpet av dagen.

Frokosten er nettopp inntatt og man funderer nå på dagens planer, som enn så lenge ikke er spikret. Mulig man burde gjøre klar ymse ting som lillesøster skal ha med seg på internatet når hun flytter neste uke. Jeg har benyttet sjansen til å bli kvitt en del ting å tang som jeg ikke trenger selv, altså vinner vi begge sånn sett.

En god en ønskes. :)

God formiddag fra tiggerstaden. Fikk trent meg ferdig og kom meg innendørs før (dusk)regnet kom. Så er det litt jobbing før jeg skal se om jeg må gjøre noe med utflukt og lokal transport for neste tur som jeg enda ikke har fått bekreftelse på.

For de som leser flyrelaterte nyheter må jeg advare om mannen BA sa opp da han hadde "man buns". Om noen googler etter bilder for å skjønne hva dette er så er det altså buns med N. Skriver man feil så kan det komme opp mange bilder som man kanskje ikke er helt forberedt på. I tillegg kan Google etter søket gjøre store endringer av din profil slik at du heretter får opp helt andre typer treff på alle søk og reklamene som er tilpasset deg kan også endres til direkte upassende.

Ha en god en alle som tenker seg om to ganger før de googler.

God formiddag fra tiggerstaden. Fikk trent meg ferdig og kom meg innendørs før (dusk)regnet kom. Så er det litt jobbing før jeg skal se om jeg må gjøre noe med utflukt og lokal transport for neste tur som jeg enda ikke har fått bekreftelse på.

For de som leser flyrelaterte nyheter må jeg advare om mannen BA sa opp da han hadde "man buns". Om noen googler etter bilder for å skjønne hva dette er så er det altså buns med N. Skriver man feil så kan det komme opp mange bilder som man kanskje ikke er helt forberedt på. I tillegg kan Google etter søket gjøre store endringer av din profil slik at du heretter får opp helt andre typer treff på alle søk og reklamene som er tilpasset deg kan også endres til direkte upassende.

Ha en god en alle som tenker seg om to ganger før de googler.

I samme stil kan jeg fraråde å søke på filmen som kom før Red Dragon (basert på Thomas Harris's "Hannibal") som heter for Manhunter. Plottet er "Former FBI profiler Will Graham returns to service to pursue a deranged serial murderer named "the Tooth Fairy" by the media.", men det jeg fikk se hadde veldig lite med det å gjøre...

Skulle booke tur med Kiel-fergen for noen år siden, og googlet "Color Magic Trip Reports".

Flere av treffene var mer relatert til folk som hadde gått lei av vanlig champignon og kantarell og gått for litt mer spennende saker i soppstuingen sin.

God morgen fra toget. På vei til kontoret på Gaustad, samtidig som jeg egentlig skulle vært på vei til hotellet i Jakarta. På en måte ok da det blir mer avslappende og jeg får kvernet igjennom en del gruff på kontoret.

Men også kjipt da jeg svært gjerne skulle hatt de møtene jeg hadde avtalt i Asia og jeg nå vet at høsten blir enda tøffere reisemessig.

Elefanten har bare stengt seg inne i seg selv. Han hadde stålsatt seg på skikkelig jobb tur med minibar igjen.

Og... fun fact - dette er fjerde bookingen min på rad til HK som blir avlyst. Nå har jeg ikke vært der siden 2016 (Eller er det 2015?)

Ha en fin en

Hei og hå. Lang dag er begynt. Blir en tur t/r South Carolina for å hente ‘passer’ for Svigermor mens vi andre drar til Bellingham i bryllup. Menmen .. sånn er’e ..

Fortsatt varmt og klamt.

God kveld fra Stavanger. I dag har jeg fått sett Mission Impossible Fallout. Virkelig en film jeg kan anbefale. Ikke bare på grunn av fantastiske scener fra Preikestolen og en særdeles imponerende figur av Kristoffer Joner (joda, jeg er lokalpatriot) men jevnt over en av de heftigste actionfilmene jeg har sett. 2,5 timer med konstant action og lite dødtid. Nå fikk jeg lyst å dra til London og Paris igjen. :-)

Back