Hovedtråd for reisespørsmål, opptjening m.v. - Delta

Trent600

ScanFlyer Silver
Medlem
Hovedtråd for reisespørsmål, opptjening m.v. - Delta

Sitter på JFK og på nabo gaten hvor de boarder JFK-ATH er de rimelig desperate på å få frivillige til å ta en annen fligth. De har økt budet gradvis og siste tilbud som ble ropt opp var 1800 dollar.

Direkteflighten har ankomst ATH kl 10:00 i morgen og det ble sagt at de som meldte seg ville bli sendt via Paris tror jeg det var og ville da være fremme kl 14:00 isteden.

Noen som vet om man da får cash eller om det er en verdisjekk som må brukes hos Delta ved en senere anledning?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kompensasjon for å ta en senere avgang med Delta

Hva får man for en neve Delta-dollars nå for tiden?

Mindre og mindre :)

“Airfare is not immune to the laws of supply-and-demand, so the 737 MAX's grounding and resulting decrease in the supply of available seats will almost certainly lead to an increase in ticket prices,” Scott Keyes of Scott’s Cheap Flights told ConsumerAffairs.

https://www.consumeraffairs.com/new...r-consumers-traveling-this-summer-041819.html

Re: Hovedtrå for reisespørsmål - Delta

Sitter på JFK og på nabo gaten hvor de boarder JFK-ATH er de rimelig desperate på å få frivillige til å ta en annen fligth. De har økt budet gradvis og siste tilbud som ble ropt opp var 1800 dollar.

Direkteflighten har ankomst ATH kl 10:00 i morgen og det ble sagt at de som meldte seg ville bli sendt via Paris tror jeg det var og ville da være fremme kl 14:00 isteden.

Det siste jeg hørte før jeg dro var at det var tekniske problemer maskinen som var planlagt brukt på JFK-ATH og at de var på jakt etter en ny maskin og ser at flighten endte med å bli noen timer forsinket og at den ankom Athen 13:30 så de som tok tilbudet om en annen flight ser ut til å ha ankommet 30 min senere.

De trengte frivillige på min fire timers flight også. Planlagt ankomst var 23:00 så de som meldte seg ville få hotell og første flight ut kl 08:00 i dag morges. De startet på 600 dollar og måtte opp til 1200 dollar.

Bra system, hørte mange som skulle ønske det hadde passet dem å ta neste fligth og de to som meldte seg tilslutt var strålende fornøyde så her har de jo nesten klart å gjøre overbooking til noe positivt for oss reisende.

Booket en flight fra PDX til SEA i Delta First. Forstår jeg det korrekt at jeg ikke har tilgang til lounge om jeg ikke har Skyteam gullkort eller et av Delta kredittkortene?

Håpløse greier. Men da blir det en øl i terminalen og litt nachos heller.

Ser ut som at restauranten til Stone bryggeri er borte, men det er både bryggerier og annet snadder å finne ... mye bedre enn en kjedelig lounge. PDX har satset hardt på skikkelige produkter.

https://pdx.eater.com/2016/5/24/11762184/where-to-eat-at-portland-international-airport
Nå er det jo nesten blasfemi med Stone sjappe i Portland, da. Blir jo som det skulle være fisk fra Austevoll på restaurantene i Svolvær under VM i skreifiske!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Håpløse greier. Men da blir det en øl i terminalen og litt nachos heller.
Derfor flyr vi lokale aldri Delta ;) vi velger alltid Alaska Q400 (Operated by Horizon) som serverer lokale Mikrobrygg fra Skikkelig «Murer» gratis - eller lokal vin.

Nå er det jo nesten blasfemi med Stone sjappe i Portland, da. Blir jo som det skulle være fisk fra Austevoll på restaurantene i Svolvær under VM i skreifiske!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Sant nok, men de hadde god mat også.

Det er korrekt. Kun om du har internasjonal forbindelse fra SEA.

Om jeg flyr OSL-AMS-SEA-LAS på DeltaOne / First Domestic, har jeg da heller ikke tilgang til lounge? Dvs må jeg ha en utreise på DeltaOne for å få lov å gå i loungen deres, eller slipper de meg inn siden jeg kommer fra en DeltaOne flygning fra AMS?

Om jeg flyr OSL-AMS-SEA-LAS på DeltaOne / First Domestic, har jeg da heller ikke tilgang til lounge? Dvs må jeg ha en utreise på DeltaOne for å få lov å gå i loungen deres, eller slipper de meg inn siden jeg kommer fra en DeltaOne flygning fra AMS?

Det skal være greit ...

Attachments

• del.jpg
    del.jpg
    27.3 KB · Views: 188
Tjen Skymiles på Starbucks

Og like etter at de åpnet en ny Starbucks nær min lokale Walmart, har de gått i samarbeide med Delta.

https://www.cnn.com/2022/10/12/business/starbucks-rewards-delta-skymiles-partnership/index.html

Starbucks customers can now earn more than just “stars” for their purchases.

Beginning Wednesday, the coffee chain is partnering with Delta Air Lines and awarding 1 mile for every $1 spent at Starbucks in an alliance between “two of America’s most highly regarded loyalty programs,” the companies said in a press release.

Customers must first link their Starbucks Rewards and Delta SkyMiles accounts on a special website in order to start receiving miles on purchases made at US Starbucks locations. As another perk, on days that members are scheduled to fly Delta, they will earn double stars, or rewards points, on their Starbucks orders.

https://www.deltastarbucks.com/content/starbucks/en/overview.html

Re: Tjen Skymiles på Starbucks

Og like etter at de åpnet en ny Starbucks nær min lokale Walmart, har de gått i samarbeide med Delta.

Og det slo an, gitt ....

But the websites were soon overwhelmed with traffic and customers could not get the link to work.

On Wednesday afternoon, both websites displayed a message saying: “Turns out you are just as excited about this partnership as we are. We’re working fast to fill all those requests, so please come back later to link your accounts.”

https://www.ajc.com/news/atlanta-ai...ZiS76S0cUPNwlCowFpK_lkEutRhQkH1sIo9svZT8QQZjs

Re: Tjen Skymiles på Starbucks

Du burde jo kunne bruke Delta hjemover fra CPH også da. Istedenfor å kuke rundt i AMS om dagen.

EDIT: Nei, nå surrer jeg noe grusomt. De flyr til JFK ser jeg. Makan

Last edited:
Back