Hotelltips Bergen

martino

ScanFlyer Blue
Hei!
Jeg skal på kort varsel en snartur til Bergen fra 29-31 aug.
Har dere noen gode forslag til hoteller som har gode priser tett opp til ankomst?
Er CC Gold, Rica Silver og EBS.

Etter å ha overnattet på de fleste store hotellene i Bergen, er det Clarion Havnekontoret som jeg er mest fornøyd med.

PS: Dersom jeg reiser på privat reise, er Bergen en by på lik linje med Stavanger jeg prøver å få brukt bonus overnattinger i. Da kvalitets hotellene i disse byene ikke nødvendigvis har billige rom når mann er sent ute med bestillingen.
- God tur!

Styr unna Radisson Hotel Norge i Bergen, om de ikke har pusset opp i det siste. Var sist der i fjor sommer og synes det er vel over tiden for en rehab.
Radisson Bryggen er vel nyoppusset?

Likte meg veldig godt på Clarion Collection Nr 13 på Torgalmenningen. Noe utradisjonell plassering av resepsjonen midt i restauranten og baren, og den største flatskjermen på rommet jeg har sett på noe hotell anywhere...
I stedet for kveldsmatbuffet ga de 150,- avslag på menyen i restauranten, som for øvrig serverte nydelig italiensk mat. Frokostsalen er noe mørk og trist, men fullt mulig å ta med seg maten opp i restauranten.
Fare for at dette blir et favoritthotell for meg :-)

Back