Hotell i Fort Lauderdale

Hermann SF

ScanFlyer Silver
Hei, har spurt og gravd litt før, men prøver igjen da dette forumet bugner av folk med erfaring.

Er på jakt etter hotell for tre netter i Fort Lauderdale. Bør være i nærheten av "sentrum" og cruiseterminalen / Port Everglades. Og prisen bør ligge under 3000NOK.

Noen hoteller man bør unngå? Noen å anbefale?

Alt blir så stort når jeg prøver å finne ut avstander, tidsbruk og eventuelle utgifter for å komme seg rundt de tre dagene....

På forhånd takk:)

Vi bodde her før vårt cruise. Helt ok hotell, med frokost inkludert. Og en gratis drink før klokken 8 eller noe på kvelden. De har også shuttle til port everglades. Jeg vet ikke hvordan prisene er, men det er et par linker så det er jo bare å prøve. Hotellet lå greit i forhold til butikker og slikt også. I tillegg ikke så langt unna flyplassen.

http://embassysuites1.hilton.com/en.../en/es/&xch=921938306,Q4MTRPIG2YHSACSGBJBOLYQ

Embassy Suites Fort Lauderdale by kaffekoppen, on Flickr

Embassy Suites Fort Lauderdale by kaffekoppen, on Flickr

Bumper denne litt.

Skal på cruise med Allure of the Seas 8. juli og ankommer MIA den 3. juli med LX. Vi (meg, kjerringa og jentungen + svigers) ser på hotell i Ft. Lauderdale for nettene frem mot cruiset og har så langt vurdert Hilton Beach Resort, Hilton Marina og Hyatt Regency. Hyatt Regency kan fåes fra 101 USD++ og Hilton Beach Resort fra 186 USD++ per rom. (Hilton Marina en plass i mellom prismessig)

Er det noen som har erfaringer fra disse, evt. andre gode hoteller i nærheten av Port Everglades?

Også greie Doubletree dersom du ser på pris..kompis var på en av disse for en uke siden... Han er også "gullunge" og ble oppgradert også.

Bodde på Choice Hotel nede på havna i Port Everglades i forfjor. Betalte 75$ pr natt og helt greit hotell.. Ikke noe kandidat til noen premie, men seng, sentralt og billig.. Samt gratis parkering for evt leiebil mens du er på Cruise..

Kim

Back