Hotell i Bodø

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hotell i Bodø

Noen som kan anbefale et hotell i Bodø?

Er jo både Radisson SAS, Thon, Clarion Collection og Rica å velge mellom...

Re: Hotell i Bodø

Jeg har kun bodd på Clarion Collection, som der den kjeden konsernet har avtale med. Et helt greit hotell, med godt over gjennomsnittet hyggelig betjening. Kveldsmat og vafler på ettermiddagen hører med hos Clarion Collection, og det er jo alltid et pluss.

Gode senger, men rommene virker litt gammelmodige og skal man ta en dusj på ettermiddagen kan man risikere å vente en liten evighet på varmtvann. Kveldsmaten er som forventet, mens frokosten ikke er helt på topp.

Kan iallfall ikke anbefale Norrønna Hotel (som drives i samabeid med SAS-hotellet, mulig at SAS-hotellet eier Norrønna uten at jeg kan si det helt 100%). Har bodde er par ganger i forbindelse med kurs og hotellet bærer preg av at det er gammelt.

Takk for tips. Det ble Radisson SAS Hotel Bodø. Har selv bodd på Norrøna Hotel en gang for seks-syv år siden, og det var ingen god opplevelse. Nå er hotellet lagt ned (siden desember 2006).

Dersom Radisson er bra så hører jeg gjerne om det. Er i Bodø av og til i forbindelse med jobb.

Dersom Radisson er bra så hører jeg gjerne om det. Er i Bodø av og til i forbindelse med jobb.

Jeg kan lage en liten tripreport. Har vært på konferanse på hotellet før, men ikke bodd der, så det blir spennende å se hvor fresht og fint det er. Var hyggelig der sist, men følte kanskje at det var litt brunt og gammelt...

Ellers er rommene med utsikt over havnen i Bodø på Rica veldig bra... Radisson SAS holder stort sett meget høy standard...

http://www.thonhotels.no/nordlyser ganske så ok....Det ligger nede på havna, 100 meter fra SAS hotellet, og ber du om å få et rom ut mot havna får du fantastisk utsikt...

Kort vei opp til Storgata med butikker og Glasshuset Kjøpesenter etc...

Veldig hyggelig betjening har det og vært de gangene jeg har overnatta der....

http://www.bodohotell.no/?ac_id=1 er også sentralt, men mange år siden jeg har bodd der nå...

Bare en ørliten hotellhistorie fra Bodø:

Mange år siden nå, og ikke vet jeg hvilken kjede det var, men hotellet het Diplomat.
Det ligger ved sjøkanten, hvor det på sjøsiden er/var et gedigent air condition-anlegg og på andre siden en trafikkert gate med et avistrykkeri.
Om jeg sov godt? Gjett!!!
Men, service og alle andre faciliteter var å skryte av^_^

Jeg har bodd en gang på SAS Radisson for 2 år siden, med utsikt mot flyplassen, og det gjør jeg gjerne igjen :)

Back