• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hotel med basseng som en jungel?

Synes å huske at det var flere hoteller/pool med lik look da jeg så etter hoteller i Ubud, Bali.
Der er det jo da gjerne ekte jungel....

Tja..

Kanskje ikke akkurat "ekte", men dro inn til Tropical Islands i Brand når jeg var i Berlin i sommer. Leide meg en bungalow en natt der, og det var rimelig digg.

Stooort innendørsanlegg, med både jungel, strand, flere basseng, trær, spa, leiligheter, bungalows, butikker, spisesteder, forskjellige aktiviteter og hva du ellers måtte ønske. Ble faktisk veldig positivt overrasket over plassen.

Men regner med du har vært der allerede, Robertaas? Du liker jo ting som ikke er helt A4.

Last edited:
Joda, har vært på Tropical Islands, men selv om det er litt jungel inni hangaren er det ikke inntil bassenget.

Back