Hotel/bonusprogram fast overnatting i Kristiansand

ClassOne

Handelsreisende
Medlem
Hei og hopp alle sammen.

Jeg får noen endringer i mitt distrikt, noe som betyr flere overnattinger. Jeg kommer til å overnatte 2-3 ganger i Kristiansand pr måned. Da lurer jeg litt på hvilke hoteller som er bra å bo på og ikke minst hvilket bonusprogram som er å satse på generellt/gir meg value? Har pr i dag sølv i Choice pga Mastercard. Beliggenhet er ikke veldig viktig for meg, bare det er i området.

Alle råd og tips mottas med stor takk.

Last edited:
Choice gir deg som sølvmedlem sen avbestilling (21.00) og feks oppgradering til neste romkategori og sen utsjekk som valg av fordeler. Opptjeningen til bonusnetter syns jeg er god (og særlig for deg hvis du bruker MCet ditt) og lett tilgjengelig.
Jeg er spesielt glad i Clarion Collection hotell siden disse har kveldsbuffet inkludert i prisen. Godt tilbud etter en ekstra lang arbeidsdag hvor bare tanken på å gå ut og finne et sted å spise er et ork.

Vel, valget ble naturlig etter at jeg testet Clarion Ernst. Har bodd her 4 netter i mai, oppgradert hver gang, god service, god frokost og generellt bra inntrykk. Det eneate å sette fingen på, er at dassene er plassert sykt høyt på veggen, med mine 186 cm så sitter jeg nesten og dingler med bena. Når det er det eneste man kan klage på, så kan man vel egentlig ikke klage???

Back