Hong Kong og AY !!

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Tilsvarende som jeg kjøpte BKK for kr. 3.643 for en uke siden ( siste hjemreise 30.06 ), selger AY i dag og morgen, kun på finnair.com HKG for kr. 3.250.:clap :clap

Kjekk weekendtur ?? Løp og kjøp !! Europadestinasjoner i samme tidsrom koster myye mer !!

Kanskej neste lørdag-søndag dukker andre asia-destinasjoner opp ?? Følg med på finnair.com ELLER VG !!

50% bouspoeng på Oneworld-kontoer. Tok AA i all hast.

Muligens, ev. at de fyller dem opp 100 % for en lav pris istedenfor å la dem gå halvfulle ?? Underlige er at dette tilbudet står kun i VG !!

Vil skrive tripreport for BKK. Men først AC til YVR som er forsinket ! :cry:

Ahh, da skjønner jeg hvorfor vi har solgt Ay-billetter i bøtter og spann i helga på wideroe.no!
HKG til litt over 2000 kr for t/r samt Dehli til litt over 3000.
Gå inn via Avansert søk, spesifiser flyelskap AY, og dere kan få billetter som dette:

trinn: søk flyavganger sammendrag passasjerer kjøp reservasjon

se på flyavgangsdetaljer

Oslo til Hong Kong

Flyavgang 1 fredag, 8. juni 2007
Avreise: 06:30 Oslo, Norge - Oslo Airport
Ankomst: 08:50 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2
Flyselskap: Finnair AY606 e Fly: informasjon ikke tilgjengelig

Pristype: Økonomi med restriksjoner

Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 8t:00

Flyavgang 2 fredag, 8. juni 2007
Avreise: 16:50 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2
Ankomst: 07:25 +1 dag(er) Hong Kong, Hongkong - Hong Kong International

Flyselskap: Finnair AY067 e Fly: MC Donnell Douglas MD-11

Hong Kong til Oslo

Flyavgang 1 fredag, 15. juni 2007
Avreise: 09:35 Hong Kong, Hongkong - Hong Kong International
Ankomst: 14:55 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2

Flyselskap: Finnair AY068 e Fly: MC Donnell Douglas MD-11

Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 0t:50

Flyavgang 2 fredag, 15. juni 2007
Avreise: 15:45 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2
Ankomst: 16:15 Oslo, Norge - Oslo Airport

Flyselskap: Finnair AY659 e Fly: Airbus Industrie A319

Forklaringe = e-ticket, NOK = Norske Kroner
pris
passasjerer flyavganger skatter Bestillingsgebyr
1 voksne x (1 720 + 291 + 50) = 2 061 NOK

totalt for alle passasjerer 2 061 NOK

kjøpsbetingelser Prisen er ikke garantert før den er billettert. Siste dag for billettering: søndag, 29. april 2007

Hjælp, wideroe.no kr. 1.200 billigere enn finnair.no !! :clap Hva skjer ??

Har ikke tid til mer nå, men vil krysse av på kalenderen april 2008 i tilfelle de gjentar dette !!

Kanskje andre asiatiske reisemål neste helg ! :lightbulb

Ja, da har jeg bestilt. Helgetur i juni :-) (Oval weekend, lørdag-tirsdag, vel å merke. Det begynte å bli utplukket.)

Forrige gang jeg bestilte billett via HEL på wideroe.no endte jeg opp med en hyggelig mail fra Farmer om at her hadde systemet rotet litt, så den billetten kunne jeg ikke få. Håper å slippe det denne gangen :-D

Flott gustavf !! Stå på folkens, er ikke hver dag slike tilbud kommer. :clap

Til dere som har bestilt/ev. bestiller AY. Husk å booke sete i lille fremre kabin på MD 11.

Der er det 9 seter i bredden . Den bakre er "charter-variant" med 10 i bredden og mer skuldergnissing for store, kraftige menn ! :exclamati

Originally posted by SQ 777

Til dere som har bestilt/ev. bestiller AY. Husk å booke sete i lille fremre kabin på MD 11.

Der er det 9 seter i bredden . Den bakre er "charter-variant" med 10 i bredden og mer skuldergnissing for store, kraftige menn ! :exclamati

Ah, jeg mente det var noe med disse MD-11ene... Får visst fremre del tilbake, ihvertfall.

Forøvrig er dette andre gang denne uka jeg booker AY hos Widerøe. Begge gangene har finnair.com vært en god del dyrere, selv om forrige reise (OSL-JYV) ikke var like påfallende som disse 1.200 kronene.

Ja hadde man bare hatt tid og ferie, dæven døtte for noen tilbud. BKK tilbudet gjelder på den avgangen som har dayflight BKK-HEL. Den går høst/vinter/vår. Kan tenke meg at den er hard og fylle opp på tampen av sesongen.

OSLflyer ! Godt spørsmål. Kanskje Tommy 777 vet best her. Har selv åpnet AA konto, men ikke registret turen foreløpig .:lightbulb

I min tur til BKK er det i Z-klasse som gir 50 % AY-poeng !!

Jeg reiser OSL-HKG 2. juni med retur 5. juni. Om noen er på samme fly eller i området samtidig så tar jeg gjerne et lite treff.

Send meg gjerne en PM eller mail for å samordne.

Dette tilbudet var utrolig bra, eller som en bekjent av meg så treffende sa det: "SYKT!"

Och det gick även att flyga från Arlanda. 2058 NOK på wideroe.no 8 till 15 juni. Tyvärr kan jag inte åka men jag hade gärna gjort det...

Back