Hjelp til reg nr.

Status
Not open for further replies.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Jeg har i dag reist OSL-BRU med SK 4743 kl 07:45 og tilbake SK 4742fra BRU til OSL kl 15:25 med landing på OSL ca 17:40. ( 17.6.2008)

Jeg noterte meg reg nr på flyene på en lapp, den er borte vekk - kan noen hjelpe - slik at jeg får ført min logg videre.

Jan Støkkebo

Last edited:
Oioi! Kan ikke hjelpe deg med reg nr eller lappen, men morsomt å vite hva man rekker å gjøre i Brüssel på to-tre timer :) Eller var det rett og slett en spottetur?

Rent business - ble hentet på flyplassen, kjørt inn på området rundt EU kvartalet - møte og deretter en 2 timer varm lunj på en terrasse for foretningsfolk -deretter til flyplassen 14:40 -bording fra 15:00 -completet ca 15:20 - sen avgang - landet omtrent på tiden på OSL.

Bare til info -så ble klappsete på denne 737-600 nedover ca 30 min før landing ( trangt om plassen på klappen på 737 !)

Det ble litt bilder og noen opptak også på en slik forettningsreise.

Jan

Er sikker paa at noen kan hoste opp regnr. for en hundrelapp eller to? De som jobber paa OSL har jo hatt kostnader med aa komme seg paa jobb...

Jeg trenger bare for min loggføring i boka på mine aktiviteter -hvis ingen kan hjelpe meg -så for jeg finne på noe annet- som andre må gjøre!

Jan

Er sikker paa at noen kan hoste opp regnr. for en hundrelapp eller to? De som jobber paa OSL har jo hatt kostnader med aa komme seg paa jobb...

Hørtes ut som en god ide dette da :) Trur jeg heretter skal ta 100kr for å sjekke reg inneværende år og 2-500kr for tidligere år ;)

Hørtes ut som en god ide dette da :) Trur jeg heretter skal ta 100kr for å sjekke reg inneværende år og 2-500kr for tidligere år ;)

Takk for hjelpen gutter, men det var andre på forumet som ga meg den informasjoen jeg trengte og derfor synes jeg at dere bør holde seg til mere sakelig prat på forumet når en trenger hjelp.

Slike svar kan dere ved anledning bruke på andre forum somn har OT kategori og eller egen avdelig for .........

Min forespørsel var for min egen logging og forventer ikke en slik behandling på et forum for voksne folk, da jeg hadde mistet min egen logging før hjemkomst.

Men nå ser jo andre på forumet på hvordan enkelte ter seg fram.

Jan Støkkebo

Han sikter vel til at du har lagt passord på radaren(e) dine siden du har kostnader ved drift av disse :) Har jo også kostnader med å komme meg på jobb :)

Selv om det er passord på radaren(e) så betyr ikke det at det koster noe å kunne logge seg på, passord ligger åpent for alle medlemene i forumet www.atcbox.net/mybbforum

Hvorfor skal folk være så inni Hel**** store på det ??
Bedre å hjelpe hverandre når man kan og kan man ikke så holder man seg heller unna,
bedre det enn å komme med masse unødvendig pisspreik som ikke hører hjemme.

ATC - flyradar ba kun om hjelp til regnr på to fly... IKKE NOE ANNET

Hva mener du ??? Sen meg en PM

Jan

God ettermiddag fra Forumet's Lost and Found (SEALLFO) Mr.Radar

Det jeg mener er den "bagasjen" som vi har liggende igjen etter dine tidligere "turer" med forum.scanair.no airlines:
- Normal Skikk og Bruk
- Forum Etikkette
- Respekt for medforumister
- Margrete Munthe
- Noen litt slitte Sosiale Antenner
- Litt lett brukt forstaaelse
- En liten blodpudding

Disse kan alle avhentes i mot "Claim Tag" om du ikke finner dine "Claim Tags" saa ser de ut som en Normal undskyldning.;)

God ettermiddag fra Forumet's Lost and Found (SEALLFO) Mr.Radar

Det jeg mener er den "bagasjen" som vi har liggende igjen etter dine tidligere "turer" med forum.scanair.no airlines:
- Normal Skikk og Bruk
- Forum Etikkette
- Respekt for medforumister
- Margrete Munthe
- Noen litt slitte Sosiale Antenner
- Litt lett brukt forstaaelse
- En liten blodpudding

Disse kan alle avhentes i mot "Claim Tag" om du ikke finner dine "Claim Tags" saa ser de ut som en Normal undskyldning.;)

Mulig jeg er for ny i forumet, noen som kan forklare ?
Har dette noe med regnr å gjøre :question:

Dette må være en av de mest merkelige og håpløse trådene jeg noen gang har sett på scanair.

Status
Not open for further replies.
Back