Hilton i New York? - Pointoptimering og hotelstandard?

kblaur

ScanFlyer Blue
Hej med jer,

konen og undertegnede skal på en lille tur til New York i slutningen af marts! Ved hjælp af et "russertricks", er jeg jo nu blevet guldkunde hos Hilton, og derfor skal det jo udnyttes. Jeg har en "Triple Bonus og 10% rabat hos Macy's" på Hilton Garden Inn Times Square til omkring 700USD. Så den skæpper godt i Pointkassen med 3x7.000 + 25% Guldpoint..

Spørgsmålet er:

1) er hotellet ok? - centralt er det ihvertfald :-)
2) kan jeg optimere prisen og point bedre end jeg gør med det her tilbud?

Ser frem til gode forslag!

Garden Inn er basic og godt nok, men hvis $ 700 pr natt ?? Det er sykt. Bodd der et par ganger og det var vel 200?

dog ikke 299 per nat :-) - men jo taxes på 50 per nat, så det ender op på næsten 700 for 2 nætter (det er hverdagsnætter mandag til onsdag).. - basic, men placeringen er vel ikke helt dårlig?

Husk at du ikke får HH-poeng for taxes, men bare selve raten før taxes.
2 netter til 299 per natt blir 598, ganget med 10 gir 5980 poeng.

Bodd der et par ganger selv også og det funker helt greit. Men betalte vel rundt 200 USD pr natt.

Uansett hold øye med prisene etter du har booket. Det skjer relativt ofte at prisene går ned . Da avbooker du den opprinnelige prisen og rebooker med ny.
Har selv gjort det på Garden Inn....;) ;)

Kan anbefale Hilton Times Square som jeg nylig bodde på 2 netter hvis du skal bo i det området, de har både dobbel og trippel points rates. God standard på både lobbyområdet og store fine rom, standard rom i 23-33. etg og deluxe oppover til 44. etg. Gold benefits blir fulgt bra opp på dette hotellet, vi ble oppgradert til 43. etg og fikk full american breakfast samt noen andre småting.

De kan ha gode priser torsd-mand, og prisene varierer veldig. Vi booket mindre enn en uke før ankomst og da var det billigere enn det var to og tre uker før.

Jeg bor her 4-5 ganger i året som diamond hhonors og kan helt klart anbefale hotellet og servicen du får når du har Hilton status.

Men prisen? Jeg ville rebooket, det hørtes veldig dyrt ut.

endelig i dag faldt prisen på dette hotel, som i sagde, til mere spiselige priser.. - totalprisen for 2 nætter er 555 USD med morgenmad (sparede lige 140 USD og Triple Points).. - så flere penge til shopping, men nu er det Hilton Times Square der lokker med samme pris som Garden In var før. nemlig 694 USD, som Garden Inn.. - er der nogen der har erfaringer med det hotel? - er det værd, at bo der vs Garden In?

endelig i dag faldt prisen på dette hotel, som i sagde, til mere spiselige priser.. - totalprisen for 2 nætter er 555 USD med morgenmad (sparede lige 140 USD og Triple Points).. - så flere penge til shopping, men nu er det Hilton Times Square der lokker med samme pris som Garden In var før. nemlig 694 USD, som Garden Inn.. - er der nogen der har erfaringer med det hotel? - er det værd, at bo der vs Garden In?

Se mine kommentarer om Hilton Times Square tre hakk over... God moderne standard, veldig fin utsikt spesielt hvis du får rom høyt oppe og rett mot Empire State Building som vi fikk. Frokosten var god og servicen var veldig bra og vennlig. De hadde både double og triple points rate når vi bodde der i januar, husk også å signe deg opp for Hilton more points promotion hvis du ikke har gjort det.

Back