• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herligste fredag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, vaffelkjeks, forum og NRK Stor-Oslo…blir jo nesten ikke bedre. Har fått pakket inn arbeidsdagen på toppen av byen godt…men tenker jeg er på plass foran peisen i ettermiddag til en Aperol klokken 17:00. Nyt i vei.

Gjesp fra Knausen. Her forsov man seg litt til treningen så den utgår i dag og litt deilig er det. Ni timer søvn smakte godt og her skal man smile og dele ut godteri mens alle arvingene flyr rundt i kostymer. Grumpy old norsk man skjuler at han synes dette er tøv. 🎃🎃

God morgen fra Stavanger.
Her har en benket seg i stua med første kopp kaffe.
Pene farger på himmelen i øst gjør det ekstra deilig å sitte her.
Dagens plan er å fremskynde omlegg til vinterdekk da det bare er 1,7mm igjen på to av sommerdekk som står på bilen.
Ha en glitrende og flott fredag :cool:

Goo'morgen. Allehelgensaften. Halloween. Día del a muertos. Kært barn har mange navne, og i dag er det dødens dag. Pas på der ude. Glædelig 7.47, som forhåbentlig også er jeres bedste tid på dagen :-)

Ingen forsovelse her så ferdig trent og arbeidsdagen godt i gang. Kort dag i dag siden London står på planen for å unngå norsk Halloween. Blokert midtsete for den nette sum av 299kr (så 149,5 eller noe pr pers) er dagen kupp. Spennende å se om foreldrene mine regnes som nærmeste familie når tralla kommer.

God morgen fra hjemmrkontoret, her er Teams-dagen allerede i gang. Ny vaskemaskin skal inn i kåken i løpet av dagen, og kanskje blir det en liten fredagspils før kona kommer hjem fra jobb. Ellers ingen store planer for helgen, som i følge YR ser ut til å bli temmelig fuktig. Ha en finfin fredda😊

Mornings fra kontoret. Utkommandert for å bli med minstemann både på fest og godteritigging. Ryktes også vi skal drive litt pensjonatvirksomhet for noen kamerater av gutta. Ha en fin dag.

Alle veit jo at halloween betyr hallo vin egentlig hvor ble det av allmennkunnskapen?
God morgen fra Oslo, snart avgårde til trening , et lite møte og så en liten fest i kveld (som jo kan bety hallo vin). Så er det kveldsvakt i morgen og dag på søndag. Og da var vel helgen over.

God morgen fra Oslo
Her har man fått kontorert 1.5 timers tid allerede, greit det siden en skal se om kommer seg avgårde i 14-tiden..
Heldigvis ikke så mye Halloween styr her..

Ha en bedre dag med eller uten gresskar 🎃🎃

Morn fra Tønsberg. Som de to forrige år så blir det nok magert med unger på døra her, ender nok opp med og aktivt invitere nabobarna for å bli kvitt litt godis.
Snart helg, og den forløper uten noen spennende planer. Ryktes at det er et bad eller to som trenger en vask...

God morgen fra Lillestrøm. Her skal vi etter hvert ut og hente de gamle for en utflukt, mat og overnatting. Det blir bra og med Bongo organisering kan få ting gå galt.

Nå skal det bunkres litt Faxe Kondi til turen og fønes en sen frokost før så er vi på vei.

Ha en like best fredag!!

God formiddag fra Forus,

En grei start på arbeidsdagen her i prosjektet. Morgenmøter ferdig , litt tid for å frekventere Forumet før dagen fortsetter.
I ettermiddag/kveld har jeg blitt utkommandert til å være med et par av barnebarna på "godteri runde" i anledning dagen.
Det kan jo bli interessant! Jeg får finne fram et gammelt kostyme og se om jeg greier å skremme vannet av ungene!?
Ha en fin fredag.

God formiddag fra Kongsberg. Rolig dag her i dag. Formen er fremdeles ikke på topp, langt derifra men det kommer seg sakte. Fikk trimmet bookingfingeren litt. Jeg har fått bestilt hotell fra 7. nov-8. nov i Oslo så slipper jeg å stresse med å komme meg hjem på kvelden. Fru SK384 blir også med til Oslo, men tviler vel på om hun dukker opp på julebordet. Hun finnner nok andre ting å gjøre i Oslo.

Ellers ble det booket tur til CPH i desember. Passet på å få A321 LR nedover, så avgang tirsdag 9/12 10.25.. Billetter bestillt i Biz selvsagt så får jeg prøvd både seter på long haul biz og nye biz til SAS. Throne seter er reservert både til far og sønn. Kostet ikke noe med setereservering på A321 så det var jo veldig greit.

Hei fra Forus. Det begynner å dra seg mot helg her. Og det er bra. Rakk innom bilverkstedet for å hente bilen i lunsjen. Deilig å ha det gjort så er det bare å cruise rett hjem etter jobb.
Var jo litt kjedelig å levere fra seg en flott leiebil da. Men så ble jeg plutselig nyforelsket i min egen når jeg kjørte avgårde i en bil som fungerte mye bedre på veien og uten rare lyder.

Alle veit jo at halloween betyr hallo vin egentlig hvor ble det av allmennkunnskapen?

Dette har da Biz proklamert i årevis .. ? :p

God litt ut på dagen her fra Vestsørøst. Lite unger i området, så vi forventer ikke noen småmonstre på døra. Har allerede rukket å koke en runde bikkjemat og spyle østveggen med mosefjerner. Mye bikkjemat som må til for 8-9 dagers fravær .. To skal på feriekoloni for å forenkle hverdagen litt for ho mor .. Fortjener jo litt avlasting hun også.

Noen kostymer er jo flyrelatert også ... ;)

468521722_10160374485466036_5842307878057332628_n.webp

Deilig med fredag!
Har brukt dagen effektivt på gjemmekontoret, og avsluttet med et par timers lur for å ta igjen litt søvn tapt igjennom uken.
Rødvinen står til temperering og her i huset bruker jeg uttrykket knask eller øl i aften. KJøleskapet er fylt opp.

Ha en skremmende aften!

Back