• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Forum, kaffe, sjokolade og nyheter på radio…beste starten på en ny dag. Etter en dag på toppen av byen så ser jeg frem til en veldig rolig ettermiddag hjemme…ikke så ofte det skjer. Lufthansa melder om at der er tre uker til avreise… Nyt i vei:-)

God morgen fra Glyfada. Hotellet vokser på meg, og endelig forstår jeg konfigurasjonen på lysene og dusjen.. her var de meget kreative. Frokosten er en av de bedre restauranten med meny og greier. Mørbanket i kroppen etter mye fysisk, men det blir elegant brutt ned med mengder av god mat. Nå gym, frokost og møte-maraton.

God morgen fra 1395, skulle egentlig vært et veldig godt stykke nærmere svenskegrensa allerede, men etter å ha plukket opp bilen på verksted i går ettermiddag der de har klart å gjøre den verre (!) med påfølgende dødt 12v i natt. Bare å smøre seg med tålmodighet og håpe Viking ordner leiebil kjapt.

Ha en bedre mittwoch

Også god morgen fra 1395. Straks av sted for å rekke L1 til kontoret. Plutselig en dag uten noen barn som skal kjøres til trening. Men får vel sørge for å løpe litt selv. Ha en fin dag.

God morgen fra Skøyen. Kaffe og avis før kontordag. Drar til TRD og videre til lakse-land i kveld, skal snakke om sikkerhet for ledere i morgen. Ha en fin dag!

God onsdag fra Klepp. For det er vel i grunnen det det er. Å irritere seg over å potensielt ha gått glipp av en tur med både stor og liten DHC i vinter må vel regnes som et luksusproblem når jeg og ungene tross alt har sittet i NG, CEO, NEO og E2 de få innenriksturene vi har hatt i vinter. Dessuten er vel ikke flere timer i propell såååå spennende når man har kommet litt over halvveis på turen.

Nuvel. Kaffe og kjøring og hjemmekontorering. Og en tur til legen med ene arvingen. Neppe alvorlig, men noen symptomer bør tross alt sjekkes hos de profesjonelle...

God morgen fra hjemmekontoret der det allerede har blitt klemt ned noen kopper kaffe og en del mailer har blitt skrevet. I dag klarte vi heldigvis sove til kl 05, og det er litt deilig. Strengt tatt er det nokså deilig å stå opp tidlig om morgenen og ha den starten på dagen før en del andre er i gang. Men... så er jeg litt b-menneske fortsatt da.

Livet er vanskelig.

Ha en best onsdag! I dag er det først korv i kantina og deretter skal vi koke pølser til gjester på kontoret. Men som Morgan og Ola Conny sier "korv kan man äta hur mycket som helst."

Morn fra OSL

I dag er det TK som får æren av å transportere meg 🙄 Fremdeles *A Gull pga statusmatch med Thai og da fikk vi to år som Gull. Det går vel ut i oktober.

Kjenner det var lurt å gi seg tidlig på byn i natt. Det har nok spart meg for noe mer ubehag i morges. God helg der ute.

Heisann fra Construction City på Ulven i hovedstaden. Et par kontordager her denne uka.
Har en del flyvninger med SAS neste uke, spent på om noen av de blir kansellert. Det passer dårlig i et tett program.

Morn fra Drammen. Lettere døgnvill etter to dager på rappen hvor man har sovet både i fred, og til kl 7. Tipper det luksusproblemet ikke blir altfor kontinuerlig.
Bil for tog innover i dag, da man er alene-pappa for tredje og siste dag, og må ha pålitelig transport, selv om Vy og BaneNOR har vært overraskende samarbeidsvillige med meg siden i høst

Back