• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Lørdagen bringer meg både til Lillestrøm og Ljan - hårklipp på østre deler og fest på de sydlige deler av Osloområdet. Men først en aldri så liten tur til Kolbotn…skulle neste ønske jeg bare hadde unger som skulle kjørers hit og dit;-) Ha en herlig lørdag!

God morgen fra Asker. Et tynt dryss snø ute, som lyser opp. Ut å spise pizza, etter bursdagsbarnets ønsker, før vi skal på hockeykamp i kveld, mens kona drar på mammafest. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Kos å være hjemme med gutta... Kvelden gikk til å vaske oppkast mens minstemann hylskrek i sengen og han tok hevn på morgenen med tidenes bleie-svikt. Satser på at kona står opp snart...

God morgen fra København. Våknet litt over fem og vurderte til slutt og gå ned å trene, men plutselig våknet jeg fem over åtte av melding fra kona. Mye Nordmenn som ikke er fra Oslo på Comfort-hotellet. Skulle gjerne booket om til senere fly i morgen, men konklusjonen dr vel at det var mye enklere med Plus. Tror endel ledig i økonomi, men business er jo bare to-tre rader. Funket fint i øko på vei ned med Embraer og crew som visste jeg fortjente Mikeller.

Mulig vi smeller til med inngang på Tivoli senere i dag.

God morgen fra Tananger,

Her er frokost unnagjort og straks er det tid for å dra ut til Flymuseet på den vanlige lørdags jobbingen med gjengen.

Vinteren forsvant et øyeblikk og her er det mildvær og regn , 7-8 varme.

I kveld ny fest med kolleger i O&G bransjen.

Ha en fin lørdag.

God morgen fra Lillestrøm. Her skal jeg ut til "Kjøttmaten" i Lillestrøm og fange et par fine entrecôte til i kveld. Blir nok også en polferd for å matche.

I går kveld ble jeg i og for seg nesten ferdig med første sesong av Andor også. En serie som startet inni granskauen kjedelig. Må ha vært for blodfans som virkelig ville rulle seg inn i starten. Men den tok seg opp.

Ha en best lørdag!

• Like
Reactions: EB
God dag fra Ullevål. Her går vakten sin gang. Ble litt overrasket over å bli oppringt avdelingen jeg skulle på i morgen sånn ca 8, de mente jeg skulle vært der i dag . Dobbeltsjekka systemet og de tok feil, jeg hadde rett. Så her har tydeligvis noen rotet med vaktboka deres. Jeg kjenner igjen nummerseriene til sykehusene her så jeg tar jo de telefonene i tilfelle det er noe greier. 22 11/23 02 er Ullevål. 23 07 er Riksen, 22 93/22 18 er Radiumhospitalet. Og Aker er vel 22 89 men der er jeg så å si aldri.

Hu hei,.. Hvor herlig den blir gjenstår å se. Først blir det ihvertfall å besøke svigerbeistet på rehab’en hvor vi allerede er i krangel med en av terapautene …. Oh well ..

Fikk med meg første episode av Landman sesong 2 i går .. Absolutt underholdende.

Glemte freddasbildet i går, så,da får det bli et lørrasbilde isteden. Vi går noen år tilbake til en maskin OJB nok skal klappe litt på i dag. ;)

608C0D3B-7C0E-4C60-AF2D-66F340D8A9B9-10521-000024DDA3C93042.webp

God morgen fra Knausen. Frokosten leverte og nå er det ned ved elva for å ha lunsj med gamle naboen som er på besøk fra DXB. Blir en tur innom Annies også for å plukke opp råvarene til kveldens intimjulebord. Sparer mye penger på disse eventene da vi virkelig har falt for et par av de gjeve Blanc de Blanc musserende fra Sør Afrika.

Litt demper på helgen da man er utkommandert til ATH i morgen for litt blekksprut-middager med lokale redere.

Attachments

• IMG_7879.webp
    IMG_7879.webp
    84.8 KB · Views: 9
hårklipp på østre deler
Merkelig metode! Jeg pleier å klippe hele hodet når jeg først er i gang. Ikke bare den østre delen....

Nuvel! God ettermiddag fra det grå Sørland. Her har det gått fra 6 minus i går til 6 pluss og regn i dag.
Første julebord gjort unna i går. Hyggelig og fuktig med derpå tilhørende grogg i hue. Misunner dem som bare har bommull mellom øra på slike dager.
Men får reparere seg opp så man er klar for kveldens julebord også. Så er søndagen reservert til å ligge på Lie-de-parade.......

Hei og hikk! Melder Klar Til Skål!

Merkelig metode! Jeg pleier å klippe hele hodet når jeg først er i gang. Ikke bare den østre delen....

Nuvel! God ettermiddag fra det grå Sørland. Her har det gått fra 6 minus i går til 6 pluss og regn i dag.
Første julebord gjort unna i går. Hyggelig og fuktig med derpå tilhørende grogg i hue. Misunner dem som bare har bommull mellom øra på slike dager.
Men får reparere seg opp så man er klar for kveldens julebord også. Så er søndagen reservert til å ligge på Lie-de-parade.......

Hei og hikk! Melder Klar Til Skål!
Han har sånn stol som snurrer rundt, slik at de får med hele. Sånn vi gjør det på Lillestrøm

God kveld fra Sandnes. Vært en fin lørdag med babysvømming og matvarehandling. Ellers bare vært hjemme og slappet av med familien. Blir en del duplo. Middagen i dag var det jeg som fikset. Biff Strongenough. :-) Paret den ikke med noe fra polet. Men kan godt tenkes jeg finner noe i vinkjelleren litt senere. Lenge siden nå…

Fikk med meg første episode av Landman sesong 2 i går .. Absolutt underholdende.

Se der ja, hadde ikke fått med meg det. Tusen takk.

Sesong 2 startet 16. nov. og episode 2 er i morgen i USA (søndag 23. nov.), eller på fredag i Skandinavia (28. nov.).

Back