Herlig lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Herlig lørdag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og kokosmakroner til dagens første nyheter på nett. Papirutgavene tar vi foran peisen i formiddag. Snart ut på besøk til ett opphav før vi i ettermiddag og kveld skal feire ett annet opphav. Siste dag av den kjedeligste måneden er det også:-)

Re: Herlig lørdag:-)

Bunjour eller noe sånt fra Paris. Veldig lyst på kaffe og det er nespressomaskin på rommet, men tror ikke 13-åringen synes det er noen god ide at hun blir vekket av den. Planen er vel Eiffeltårnet også vandre langs Seinen til ca Notre Dame (åpner 7. des etter brann restaurering). Temker å ta B=toget tilbake til Cdg før Tarom tar oss til Buceresti.

God morgen fra Ruters grå. Noen må sørge for at helsevesenet også fungerer i helgene, blant annet undertegnede. Rakk jo til og med frokost før jeg gikk ut døra. Satser på en rolig og behagelig vakt, det bruker som regel det i helgene

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Antwerpen. Bryllup på belgisk, og basert på tidsplanen ser det også ut til å bli dagfylla på flamsk. Ha en fin dag.

God morgen fra Gladkollen. Mimosa-fri frokost er inntatt med døtrene og peisen går for full guffe. I dag er det danseshow med den yngste og indisk aften i kveld.

Kjenner julebordet i går.. Svært god stemning, faktisk skikkelig elendig mat og masse bønder i dress med merkelappen fremdeles på ermet. Elsker julebord.

Hu og hei. Kuldegrader ute og peiskos inne. Men pelsdotten vil ha turen sin uansett. Jeg får bare finne frem vinterjakka. Får kanskje finne frem noe sommerlig til å ha på ørene..

God formiddag fra Lommedalen. Regnet som kom i 3 kuldegrader i går, har smeltet, så da får jeg benytte dagen til å sette på vinterdekkene på min Nissan Leaf. Så skal VW bussen få ny bremse skive på ene bakhjulet og spyler dyse holderne av plast, som hadde morknet opp skal monteres. Disse delene brukte 19 dager i transport fra Frankrike. Hos Postnord hadde de ligget i avviks kontaineren i en uke og hadde vært ute for behandling 4 ganger, men puttet tilbake hver gang. Jeg lurer på hvor lenge det drittfirmaet hadde holdt på sånn om ikke jeg dro opp dit. Etter at de fysisk fant pakken, tok det 1t45 før datasystemet klarte å frigjøre den, så jeg fikk den med meg, men jeg hadde god tid og hadde belaget meg på å sitte å vente til stengetid om nødvendig. Men nå kan jeg ta PKK etterkontroll på mandag og endelig begynne å bruke bilen igjen. Middag blir bånnspageti med pesto, rømme og kylling og litt salat til. Enkelt billig og veldig godt. Til måltidet nytes en temperert Pepsi Max av 2024 årgang. Ha en fortsatt trivelig dag alle sammen

Hællæh fra MEX. Fikk skikkelig trøttetrøkken i går kveld og det var med et nødskrik at jeg klarte å presse meg våken en ekstra time så jeg passet ut kl 20.30. Det var akkurat nok til at jeg fikk til å sove frem til klokka ringte 05.20. Sinnsykt deilig med lang natts søvn. Motivert som f**n for dagen nå.

I går fikk jeg forøvrig både bestilt meg Skecher sko på BF salg og en ny Macbook. Hadde stålsatt meg på M4 PRO, men en kollega fikk overtalt meg til å heller kjøre M3 AIR med masse ram og SSD disk. Så da gjorde jeg det.

Nå venter messe og jeg gleder meg ganske mye kjenner jeg. Det blir spennende tror jeg.

Men det er fortsatt minst et par timer til, så det er god tid til kaffe, frokost og Storsmurfing på mobilen.

Ha en best lørdag

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Prøver å våkne etter deilige 12 timers søvn. Snooker på tv og snart dusj og så ut og handle.

Kvelden byr på juleølsmaking på den ytterste Nøgne Ø. Skal bli kjekt det. Man må passe på så det ikke kommer for mye blokd i alkoholomløpet.....

Back