• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Herlig frimandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Første feriedagen begynner med å ta i mot noen nye kollegaer som begynner litt før meg…så litt fri før det blir en ettermiddag i klatreparken litt lenger opp i Åsen…tror kanskje bilen blir stående:-)

Morn fra Agnes i havet.

Nattevakt utført, nå litt kvile. Så blir det ny uke, nye muligheter og sikkert nye skandaler [emoji2960]

Ellers, gratulerer jeg meg selv med endelig tilbake til EBD. Det var 8 tunge mnd fra degraderingen til EBG før jeg var tilbake som EBD. Snart ny periode og den siste før LTG. Gleder meg.

Ha en fin uke.

FQTV

Morn fra Tønsberg stasjon. Satser på at det straks dukker opp en RE11 som tar meg til Drammen, så får man se om man får fylt arbeidsdagen med noe i dag

Mornings fra Asker. Med et stykk skolestarter i hus så er det fri i dag. Så nå nytes en kaffe i solen. Før vi drar til skolen etter lunsj. Så smeller det igang med barn som skal kjøres på hockey, podcaster som skal spilles inn, dessuten bør jeg få skrevet et tale jeg skal holde på EBs kommende arbeidsplass til helgen. Ha en fin dag.

God morgen fra Parkveien. Kjenner fortsatt på helgens festligheter, men det er bare å komme i gang med to do-listen. To arbeidsuker igjen før det bærer sørover. Ha en bra mandag!

Ny uke nye muligheter! Arbeidsdagen har begynt og får være effektiv i dag så dagen går raskt unna. Skolestart i dag for gutta. Da blir det full gass for transportsentralen (meg) til diverse fritidsaktiviteter frem til jul! Hva gjør vi ikke for barna.

God morgen fra Romerikes Toscana som jeg liker kaller det, her jeg sitter med kaffekoppen og ser utover jordene fra stuevinduene mine...

Tid for nattevakter, idag, så da vet jeg hva dagen skal bringe, men først, skal den lille burgunder Italienerinnen som står på tunet få en ny bremsekaliper, og så skal det endelig kjøres en tur etterpå for å teste, og det gledes, rett og slett :)

Ha en flott dag, og la fly være fly :)

God morgen fra Knausen. Nyter en nykvernet Evergood Dark i hagen fornøyd etter å allerede ha sendt unna familien med gode matpakker, løpt til Vettakollen utsiktspunkt og tilbake, to telefonmøter og nå snart inn i dressen for årets første eksterne møte.

I kveld blir det alkoholfri aften og grilling.

cb2b42f0-9eda-4374-9ea5-451078cf5848.jpg

God morgen fra Rondane. Her blir det etterhvert en visitt hjem til Oslo noen dager med Sj Nord. Samtidig har noen i staben fått en stor handleliste på Otta slik at transport til tog for meg og sånt kan la seg kombinere . 20240819_091553.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

"God" ufrivillig fridag fra SAS kantina på CPH. Etter full gass, hopping på scenen og mye morsom mingel i går, begynte forkjølelsen min å vise litt tenner igjen under middagen. Så jeg måtte takke for meg og gå og legge meg før desserten. Ble ikke noe bedre under natten. Tvert i mot, så da måtte jeg melde pass i dag og fikk utnyttet Diamond fordel #2 - gratis bytte av fly. Det var jeg glad for i dag altså.

Blir godt å komme hjem, hvile og faktisk bli frisk. Selv om det er kjedelig å dra fra en av de 2-3 eventene i året der jeg jobber, men hvor man kjenner så mange kule mennesker på stedet at det egentlig bare er dritmorro.

Ikke dra til HK under flu season om du har travel uke foran deg. :)

Ha en bedre tirsdag.

God bedring, Fnate.

G'morgen fra det semitropiske. Her har man god 'ny' Norske Albumklassikere'-musikk på ørene. Fint å få pakke i posten. Veldig fint faktisk.

Fikk mosjonert bookingfingeren forleden og valgte WestJet opp til Vancouver. De har faktisk to daglige fra Atlanta nå. Booket først morgenflighten , men ombestemte oss etter noen dager og byttet til kveldsflighten. Den var billigere og jeg fikk noen CAD tilbake i 'credit' som jeg ville bruke til oppgradering til deres Eco Plus eller hva de nå kaller det. Men i kort, ekstra beinplass og en gratis GT rett bak de store setene. Imidlertid var det ikke mulig å gjøre det online så jeg måtte ringe. Og det var ikke lett ... De hadde faktisk stengt telefonene pga pågangen etter haglskuren i Calgary, som skapte litt trøbbel. Men jeg satte opp callback (første ledige to døgn senere...) men det funket brillefint og jeg hadde det jo ikke travelt. Dama jeg snakket med klaget over at systemene deres ikke var spesielt enkle å jobbe med, men hun fikk det ihvertfall til med penger trukket fra riktig 'bank' .. :)

Da begynner det å nærme seg start på arbeidsuken også ...

God aften fra Kongsberg.

Her har det gått litt i ett med å diverse kontroller på sykehuset, koordinger av kommende timer etc. Det er litt mye som står på fremover med hensyn til kontroller og undersøkelser. Pandionkortet er til god hjelp gitt.

Ellers går det litt tid til å fikse kjøkkenet på hybelen vi har leid ut og skal leie ut. Nå er det gamle røsket ut og så skal vi få montert det nye om et par uker. I dag havnet det gamle på den lokale søppelfyllingen sammen med mye annet rask.

Back