• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Her skal jeg bo i sommer......

ENZV

ScanFlyer Blue
Kona og et vennepar skulle ordne sydentur til sommeren.( jeg ble ikke med i planlegging)
Etter og ha søkt på bilder av LDDU/Dubrovnik/ ( airliners) fant jeg ut at dette var jo en MEGET BRA plass for meg og være i 10 dager til sommeren.... :colgate::cheers:

Nede ved sjøen her skal jeg bo ( Cavtat) ... http://www.airliners.net/photo/-/-/1396588&tbl

Andre som har erfaring med plassen ?

Kun at det kan være ganske turbulent på kort finale der. Ser ut til at det ikke er en stille og fredlig ferie som er målet :D

Og hit skal vi... Litt kaldere i juli enn i Dubrovnik men uansett :D.
Flyplassen i nærheten og det er det viktigste (kona er vel ikke enig ;) ).

Attachments

• 8371.jpg
    8371.jpg
    30.9 KB · Views: 93
Gærninger ;) Jeg misliker flyplasshoteller nettopp pga. høyfrekvent støy, mens noen tydeligvis oppsøker djevelskapen :D

Gærninger ;) Jeg misliker flyplasshoteller nettopp pga. høyfrekvent støy, mens noen tydeligvis oppsøker djevelskapen :D

Hehe, det er egentlig ingen krav at man bor på et flyplasshotell, bare at flystripa er ikke langt unna :-)

Når det gjelder FAE så synes jeg at det er stas å se på RC-sine fly som lander på 1250 m... Det var imidlertid mye morsommere, før når Maersk fløy dit med B 737 (begrenset vekt selvsagt)...

Ellers når det gjelder høyfrekvent støy så vet jeg ikke hva det betyr. Du vet at her i Bodø har vi ikke flystøy - bare flylyd :D

Back