Her skal jeg bo i sommer......

ENZV

ScanFlyer Blue
Kona og et vennepar skulle ordne sydentur til sommeren.( jeg ble ikke med i planlegging)
Etter og ha søkt på bilder av LDDU/Dubrovnik/ ( airliners) fant jeg ut at dette var jo en MEGET BRA plass for meg og være i 10 dager til sommeren.... :colgate::cheers:

Nede ved sjøen her skal jeg bo ( Cavtat) ... http://www.airliners.net/photo/-/-/1396588&tbl

Andre som har erfaring med plassen ?

Kun at det kan være ganske turbulent på kort finale der. Ser ut til at det ikke er en stille og fredlig ferie som er målet :D

Og hit skal vi... Litt kaldere i juli enn i Dubrovnik men uansett :D.
Flyplassen i nærheten og det er det viktigste (kona er vel ikke enig ;) ).

Attachments

• 8371.jpg
    8371.jpg
    30.9 KB · Views: 93
Gærninger ;) Jeg misliker flyplasshoteller nettopp pga. høyfrekvent støy, mens noen tydeligvis oppsøker djevelskapen :D

Gærninger ;) Jeg misliker flyplasshoteller nettopp pga. høyfrekvent støy, mens noen tydeligvis oppsøker djevelskapen :D

Hehe, det er egentlig ingen krav at man bor på et flyplasshotell, bare at flystripa er ikke langt unna :-)

Når det gjelder FAE så synes jeg at det er stas å se på RC-sine fly som lander på 1250 m... Det var imidlertid mye morsommere, før når Maersk fløy dit med B 737 (begrenset vekt selvsagt)...

Ellers når det gjelder høyfrekvent støy så vet jeg ikke hva det betyr. Du vet at her i Bodø har vi ikke flystøy - bare flylyd :D

Back